کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

شمشیر سرنوشت ( داستان فانتزی ایرانی )

خوب امشب یکی از داستانهای واقعا زیبای ایرانی رو براتون میذارم


این داستان سه جلد کامل داره که به صورت یکپارچه برای دانلود میذارم و علاوه بر این جلد چهارم هم تا دو فصل نوشته شده ، البته متاسفانه نویسنده بعد این دو فصل نوشتن داستانو دیگه ادامه نداد ؛ اما باز هم داستان بسیار زیبا و متفاوتی هست .


داستانی فانتزی در سبک جادو ، اژدها و شمشیر .

حتما از مطالعه این داستان لذت خواهید برد .


جنگجوی تاریکی جلد اول شمشیر سرنوشت

شمشیر سرنوشت جلد دوم هم پیمانان سحر

شمشیر سرنوشت جلد سوم سکوت شب

شمشیر سرنوشت جلد چهارم طلوع خونین


نویسنده : گیلدروی لاکهارت

جلدهای این داستان به صورت یک فایل یکپارچه با حداقل حجم قرار گرفتن.


نظرات 4 + ارسال نظر
samarooon دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ق.ظ

من یادمه یه کتاب دیگه هم بود با همین اسم شمشیر سرنوشت. منتها توش تفنگ و اسلحه های مدرن هم بود. یه اکادمی بود که توش اموزش نبرد میدیدن .هرچی گشتم نتونستم بیداش کنم. میدونی چه کتابی رو میگم؟‌ خیلی دنباش گشتم . کمک!‌

یادم نمیاد همچین داستانی . شاید هم فراموش کردم . کتابهای فارسی زیادی نذاشتم فعلا توی وب . باید داستانهارو بیشتر کنم درباره این داستانی که گفتین فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه

سعید جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

با سلام
فایل کتاب چهارم ناقص می باشد لطفا درستش کنید
ممنون از وبلاگ خوبتون

سلام متشکر سر زدی
لینک کتاب چهارم ناقص نیست فقط نویسنده دیگه داستانو از اون حد بیشتر ادامه نداد
بارها گفت و قول داد به زودی فصل جدید ارائه میده اما با این وجود دیگه داستانو ادامه نداد و رها کرد

مهشید جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ

من سه جلد اولش رو داشتم میخواسم جلد چهارم رو دانلود کنم اما به جای فایل پی دی اف یه آدرس سایت ذخیره میشه

لینک سالم بود
امتحان کردم به درستی باز شد

Majid شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

داستانش خیلی قشنگه یه چیزی تو مایه های پرسی جکسون هستش!
مرسی برای گذاشتن کتابای جدید که جاهای دیگه نیست!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد