کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اسم من اهریمن ( آر ال استاین )

اسم من اهریمن

اسم من اهریمن جلد چهارم از مجموعه تالار وحشت :

نویسنده :آر-ال-استاینR.L.Stine

امیدوارم خوشتون بیاد........


داستان در مورد دختری به نام مگی است که در سالروز تولد سیزده سالگی اش پی می برد که دارای نیرویی اهریمنی است...

پیام نویسنده:


من آر.ال.استاین هستم و می خواهم شما را با مگی اکانر اشنا کنم.او همان دختر موقرمزی است که لبخندی هیجانی بر چهره داشت.
چرا لبخند میزند؟خب به خاطراین که امروز روز تولد مگی است. امروز 13 ساله شده و چه چیزی بهتر از جشن گرفتن این روز استثنایی با دوستانش؟
انها مگی را به یک کارناوال کوچک در اسکله برده اند.و اکنون در بیرون چادر غیبگو منتظر ایستاده اند.یکی از دوستان مگی می گوید:
-بیایید بریم داخل و در روز تولدت آینده ت رو پیش بینی کنیم !
مگی به دنبال دوستانش وارد می شود.پیشگو دست مگی را می گیرد و شروع به بررسی کف دستش می کند....لحظه ای بعد چادر با فریاد وحشت مگی می لرزد.

مگی،تولدت مبارک،ولی مواظب باش.وقتی قدم به داخل چادر پیشگو می گذاری، قدم به......تالار وحشت نهاده ای !


نسخه اسکن شده نام من اهریمن


نسخه تایپ شده نام من اهریمن


نسخه موبایل نام من اهریمن


نظرات 6 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 08:54 ب.ظ

رمانش قشنگ بود خیلیم خوب بود البته من از اینجا نخوندم و توی ی برنامه اونو مطالعه کردم ولی اونجا ک گالن از پشت گرفتش و خواهران س جیم نزدیک میشدن بهش ناقص موند و یدفعه تمام شد

مهدی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:13 ب.ظ

می شه کتاب بگوپنیر وبمیر 1و2 رابرام ایمیل کنید

ندارم

آرش شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ق.ظ

خوبه

کیمیا احسانی سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ

چه قدر خوب بود بازم از اینا می خوامولی حالگیری بود چون من از گلن خوشم میومد

پس طرفدار کتابهای استاینی خیلی وقته کتابی ازش نذاشتم اما توی نت خیلی ها تایپ میکنن یا منتشر میکنن کتابهاشو

Moon شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام از کتاب هایی که گذاشتی ممنون میشه هر وقت از تالار زمان کتاب های بیشتری گذاشتی بهم ایمیل بدی ممنون

حتما
متشکر سر زدی
امیدوارم بیشتر سر بزنی

حسین سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ http://downloadfiery.mihanblog.com

ممنون بابت کتاب و داستان و کلا همه چیز.راستی نایت ساید11 هنوز نیومده اگر اومده ترجمش بزاری ممنونتم.
ارتیمیس فاول رو هم بزار جلد دوش رو چون همه ی نسخه هاش کامل نیست.

سلام
خوش اومدی
آرتیمیس فاول هم جلد دوم آماده شده اما گذاشتم امشب آپلود کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد