کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

مترسک نیمه شب راه می افتد ( آر ال استاین )

مترسک نیمه شب راه می افتد

مترسک نیمه شب راه می افتد

نوشته آر . ال . استاین

جلد دهم از مجموعه ترس و ارز

خلاصه : مزرعه پدر بزرگ و مادر بزرگ جودی هیجان انگیز ترین جای دنیا نیست، با این حال جودی خیلی دوست دارد تابستان را آنجا بگذراند؛ آخر، قصه های ترسناک پدر بزرگ و پنکیک های شکلاتی مادر بزرگ بی نظیر است .

اما امسال تابستان، مزرعه واقعا عوض شده است. محصول ذرت کم شده،مادر بزرگ و پدر بزرگ خسته و بی حوصله اند .

 مترسک قبلی رفته و دوازده مترسک با صورت های زشت و شرور، جایش را گرفته اند.

یک شب، جودی صحنه عجیبی میبیند، مترسک میجنبند روی پاهایشان پیچ و تاب میخورند.


مترسک ها زنده میشوند.....


مترسک نیمه شب راه می افتد


دانلود مترسک نیمه شب راه می افتد برای گوشی


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ

عااااااااااااللللللیییییی

کیمیا احسانی پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

مرسی خوب بود یعنی عالی بود

خواهش میکنم
خوشحالم راضی هستی

HOSSEIN دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ http://STINE.BLOGFA.COM

سلام.
ممنون که سر زدی.
وبلاگ من حدودا یک هفته است که راه افتاده.
اسمش(کتابخانه ترس ولرز)روبه خاطر تک بودنش انتخاب کردم.
اگه باتبادل لینک موافق باشی خوشحال میشم این کار رو بکنم.
اگه موافقی بیا وبه من نظر بده که با چه اسمی لینکت کنم.

سلام
وبلاگ با اسم مشابه داریم اون هم چند تا
الان لینکت میکنم نظر هم گذاشتم

احمد پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ http://xsaz.blogfa.com

سلام لطفا تمام مجموعه ی پارک وحشت رو بزار در ضمن من ازوبت خیلی خوشم میاد

سلام متشکر سر زدی
من سعی میکنم به مرور تمام کتابهای پر طرفدارو بذارم و البته فانتزی

سکوت سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.tars15.blogfa.com

سلام دوست عزیز من سکوتم صاحب وبلاگ اعماق وحشت.لطفاً بیایید باهم تبادل لینک کنیم البته من بیشتر از آر،ال،استانی خوشم می یاد لطفاً خواهشم رو رد نکنید

حتما
من شما رو لینک میکنم
امیدوارم همیشه به وبلاگ من هم سر بزنین و این وبلاگ هم بشه از محلهای مورد علاقه شما

نرگس پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ http://teen-stars.mihanblog.com

شخصا از کتاب های ار.ال.استاین خوشم نمیاد،مثل کتاب های امیلی رودا و دارن شان پر محتوا نیستن و فقط سعی کرده یه جورایی داستان ترسناک بگه و چیز دیگه ای نداره ولی من از سرزمین اشباح و دلتورا غیر هیجانش و... خیلی چیزها هم یاد گرفتم.به هر حال بازم ممنون سعی میکنم دوباره به وبت سر بزنم

متشکر سر زدی

من خودم بیشتر کتابهای امیلی رودا رو دوست دارم
محیط و فضای داستانهاش برام جالب تره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد