کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

مدرسه جن زده ( آر ال استاین )

مدرسه جن زده
نویسنده: آر.ال.استاین

تامی در راهرو کلاس هایس پیچ در پیچ درسه جدیدش گم می شود، او صدای بچه هایی را می شنود که فریاد می زنند و کمک می خواهند. صداهایی که از پشت دیوار کلاس می آید...

مدرسه جن زده



نظرات 8 + ارسال نظر
ایلیا پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.دیشب تمومش کردم

کیمیا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ

من باز اینو کتابشو دارم خیلی غم انگیزه

محمد جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام وبلاگت خیلی قشنگه کتابهاشو اگه میشه زیاد کن در ضمن اگه میشه کار آموز رنجر جلد شیشش رو بزار ممنون

سلام
متشکر از نظرت
این مدت تعداد پستها کم بود چون کمک ندارم برای ترجمه مطالب نیاز به کمک دارم
کارآموز رنجر جلد ششم در حال ترجمه هست الان تا فصل 13 یا 14 ترجمه شده برای همین نذاشتم به محض کامل شدن سریع میذارم

کیمیا احسانی پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ

چه قشنگه!!!!!!!!!!!!!ممنون!!!!!!!!بازم ازاینا می خوام!!!!!!!!
«لطفا»

عی میکنم امروز فردا کتاب از استاین بذارم

مهراوه یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://mehraveh13.blogfa.com

سلام سربزن به وبلاگ منم

چشم حتما

sir amin پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.funfun10.blogfa.com

کتاب فوق العاده ای بود البته به جن هیچ ربطی نداشت ولی خیلی قشنگ بود همین الآن تمومش کردم وبلاگ قشنگی دارین به من هم لطفا سر بزنید

من هم باید بخونمش
الان لیست مطالعم پره اما باید سر وقت بخونم

مینا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ

mr30

خواهش میکنم

پانته آ نجفی چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.parisa80.mihanblog.com

سلام. وبلاگ جالبی دارین.
کتابهایی رو گذاشتین که من تا حالا ندیده بودمشون.
ولی من کلی از آر.ال.استاین کتاب خوندم و مشتاقم که این کتابها رو برای دانلود قرار بدین. مخصوصا همین کتاب.
ممنون

سلام . متشکر سر زدین
چشم سعی میکنم بیشتر کتاب بذارم امیدوارم باز هم سر بزنین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد