کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و فرشته مرگ ( فن فیکشن )

فرشته مرگ

این فن یکی از زیباترین فنهای فارسی هست هر چند فصل پایانی و نحوه پایان داستان ضعیف هستش .

در این فن علاوه بر دنیای هری پاتری و شخصیتهای اصلی این داستان شاهد استفاده از اساطیر و الهه های مختلف در داستان هستیم که رنگ و بوی متفاوتی به داستان داده .

توی داستان شما شاهد خدایان اسطوره ای و نوع متفاوتی از فن هستید .

داستانی زیبا که تنها نقص به نظر من نوع پایانه.

 

امیدوارم از مطالعه این فن زیبا لذت ببرید.

دانلود

.

نظرات 11 + ارسال نظر
Artan یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:43 ب.ظ

Salam khaste nabashid bad modatha havas kardamo dobare khondam in fano darvaghe aksar fanaro 3 4 bar khondam mikhastam bebinam fanfiction Harry Potter va safir margo nadarin jozve fanhay kheyli ghadimie va midonam zibas age darin khabar bdin ya baram email konin kheyli mamnonam

سلام در قسمت فن های ناقص هست به همراه خیلی دیگه از فن های ناقص دیگه

مهدی دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:33 ق.ظ

میدونم خیلی وقت گذشته ولی نتونستم هیچی نگم
فنه خیلی خیلی مزخرفیه
نویسندش معلومه سن خیلی کمی داشته روند داستان خیلی بیخوده
یهویی ظاهر شدن ولدمورت تو بارو
این ک بعد کشتن هری بقیه رو نکشتن
جریان نوه ی دامبلدور بودن هم ک از همه بدتر بود
البته من تا مردن هری خوندم امید وارم بقیش بهتر باشه

رضا جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام. واقعا داستان قشنگی بود. فکری که برای این داستان کرده بود واقعا فکر معرکه ای بود. خدا ... . اصلا فکرشم نمیکردم که یه داستان هری پاتر دانش آموز هاگوارتز توی انگلستان به همچین جایی برسه. واقعا بهش فکر کنین تقریبا یه چیز محال و غیرممکنه. اما تقریبا بزرگترین و تنها مشکلش این بود که همش درباره ی قدرت گرفتن بود و اصلا داستان هیچ ماجرای دیگه ای نداشت. اگه یه مقدار به مسائل دیگه می پرداخت گسترشش میداد شایدحدودای هزار یا هزار پونصد صفحه میتونست بنویسه که در اون شرایط یه فن معرکه به حساب می اومد. البته هرچند من خودم کلا از ایده ی قدرت گرفتن خوشم میاد. خیلی خوشم میاد. امیدوارم بازم از این فن ها باشه. بازم دستت درد نکنه

سلام بله اگه حجم داستانو دو برابر میکرد هم جا داشت
خیلی هنوز نیاز به کار داشت
فن هست باز هم میذارم اما متاسفانه ناقص البته خودم هم دارم بعد چند سال ناقص هارو میخونم

tina چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

من این فنو خوندم بعد از ی چیزایی حرصم گرفت اومدم خودمو تخلیه کردم بعد دیدم ایمیلمو اشتباه نوشتم.تاثیری داره این موضوع عایا؟؟
بعد دوباره اومدم تخلیه روانی کنم دیدم چکاریه احتمالا داستان لو میره.ولی اینو نگم رو دلم میمونه آتنا الهه خرد و فرزانگی ی الهه باکره است نه شوهر داره نه بچه
این هری هم ک در طول داستان هی شکست من دیگه فکر میکردم از وسط نصف شده
بازم مرسی

نه
ایمیل مشکلی نداره خودم نمیدونم اجباری هست برای ارسال نظر یا نه
بعضی سرویس ها نوشتن ایمیل لازمه برای ارسال نظر اما اینجا نمیدونم

tina چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

عاغا من اینو خوندمش.اول بگم ک پایانش وحشتناک بود.
تو داستان از این ک ولدمورت فرتی میاد پناهگاه هری و میکشه و هری هم مثل گیتار اون موشه تو تام و جری یهو تو جنگل سبز میشه بگذریم ب قول این دوستمون خفم کرد بس ک عشق و درد و رنج و شکستن گفته بود.من هرچیو تونستم تحمل کنم این ک اتنا همسر ک هیچی بخواد بچه و نوه داشته باشه رو نتونستم تحمل کنم بابا اتنا ی الهه باکره بود ک قسم خورده بود ازدواج نکنه اون وقت ی کاره اینجا مادر و مادربزرگم شد؟؟؟.حیف از این طولانی تر میشه وگرنه کامل خودمو تخلیه میکردم
اهان از بس گفته هری شکست من دیگه تو ذهنم هری و از وسط نصف شده تصور میکردم
بازم مرسی

خواهش میکنم
ببینم امشب میشه فن جدید بذارم
آپلود شده فقط پست میخواد

آروین پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ب.ظ http://dlbaf2.blogfa.com

مررررررررررررررررررررررررررررسی.
واقعا خوب بود.
هم داستان هری بود و هم منو یاد پرسی جکسون مینداخت.

من هم از این فن خوشم میاد تنها مشکل اینه باید طولانیتر میبود چون الان همه داستان شده هری و جینی و خدایان بقیه اصلا نقشی ندارن

جینی شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ق.ظ

مرسییییییییییییییییی

خواهش میکنم اگه باز هم لینکیمشکل داشتبگو ایمیل میکنم برات
یا از سرور دیگه لینک میدم
فعلا که دو کتاب جدید یعنی سنگهای قدرت جای دیگه آپلود شده هر چند مدیریت کاربریش افتضاحه

جینی جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ق.ظ

من این داستانو خیلی دوست دارم ولی دانلود نمیشه

سلام ببخشید لینکها خرابه
برات لینکو ایمیل کردم به میلی که گذاشتی

پریا جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:14 ب.ظ http://story-for-us.blogfa.com

میشه گفت چون اساطیر رو اورده یکمی شبیه طلسم تقدیره چون اونم اینطوری بودش تمامی اساطیر یونان رو جمع کرده بود گذاشته بود توش

بله معلومه کامل خوندی
طلسم تقدیر فقط اساطیر یونان باستان هست اما فرشته مرگ یک جمع از خدایان افسانه ای
تنها نقطه ضعف فرشته مرگ اینه که کوتاه هست یعنی برای این داستان حجمش کمه
چون بیشتر حرفها شده قدرت گرفتن هری وتمام مسائل دیگه رفته در حاشیه

هیسسسسسسسس یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

واقعا بد بود بابا چیه هی عشق عشق میکنن اگه داستانی که توش جینی کشته بشه بزارین عالیه یا هری با یکی دیگه باشه ولی در کل عالی بود

متشکر سر زدی
از این فن ها زیاد داریم که جینی دخلش بیاد یا هری با فرد دیگه ازدواج کنه تعدادی هم توی وبلاگ گذاشتم
امیدوارم به زودی وقت بشه باقی فنهارو هم قرار بدم

Warrior دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ http://downloadfiery.mihanblog.com

سلام و درود
وبت خیلی عالی فقط یک نکته.
وقتی که این مطالب رو توی وبت میزاری بهتره لینک دانلود و تمام عکس ها رو توی ادامه مطلب بزاری،
بجز توضیحات و یک عکس،ترجیحا کم حجم که توی صفحه اول نشون داده بشه،اینجوری هم رتبت بالا می ره و هم بهتره.
یک چیزایی هم درباره بالا رفتن رتبه الکسا گفتی،ولی یک چیزی یکی اومده با کلی زحمت سایت زده هنوز اکسا بهش رتبه نداده تو هم به این رتبه ای که داری رازی باش وا الله که ما همینش رو هم نداریم.

سلام
متشکر از نظر

تا حالا از ادامه مطلب استفاده نکردم باید بعد استفاده کنم ببینم چطور میشه

درباره رتبه الکسا وبلاگتو دیدم درسته که رتبه نداره اون هم احتمالا برای اینه که هنوز ثبتش نکردی

شاید هم ثبت کردی ولی جدیده و رتبه بهش تعلق نگرفته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد