کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اگر به یک هیولا تبدیل شوی

اگر به یک هیولا تبدیل شوی

نویسنده:ادوارد پاکارد
این کتابه یه جور خاصیه و یه نوع روایت متفاوتی داره . قهرمان این داستان خود شما هستید . ویژگی این کتاب اینه که داستان این کتاب بر اساس تصمیم گیری های شما شکل میگیره . یعنی مثلا بیشتر از 10 تا پایان داره و تو با تصمیمایی که میگیری به یه پایان می رسی . مثلا میگه اگه می خوای اینکارو کنی برو فلان صفحه اگر اون یکی کارو میکنی برو یه صفحه دیگه به خاطر همین هی بایداز این صفحه به اون صفحه بری و این کتابو نباید از اول تا اخر خوند بعد هر صفحه که می خونی میفرستت به یه صفحه دیگه مثلا اول صفحه 1 رو میخونی بعد باید68 رو بخونی .  شاید اول یکم اعصاب خورد کن باشه اما مقدمه و نقشه صفحات ( برای بازگشت به نقاط تصمیم گیری و خوندن بقیه پایان ها بدرد میخوره ) تو یک فایل جدا قراردادم که در فایل اصلی شماره صفحه با شماره صفحه تو فایل پی دی اف یکی باشه و بتونید که هر صفحه ای که گفت به راحتی از نوار ابزار به اون صفحه جامپ کنید .

 

اگر به یک هیولا تبدیل شوی


نظرات 9 + ارسال نظر
یسنا سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ب.ظ

من سرچ کردم این کتاباش بودن عبور از سیاه چاه چاله بهترین روز زندگی شما بدتیرین روز زندگی شما منتها باید سفارشش بدی دانلود نداره

این کتابها چاپی هست و فقط برای فروش
اگه پیدا میکردم حتما میذاشتم اما پیدا نشد

یسنا سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:43 ب.ظ

فووووووووووووووووووف باشه مرسی

متاسفم یسنا جان
من سعی کردم اما خودم هم ناامید شدم

یسنا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام تونستی چیزی بیدا کنی

نه
از کتابهای پاکارد که هیچ نسخه دیگه ای توی نت موجود نیست اما کتاب چاپ شده ظاهرا داره
از نویسنده های دیگه هم من فردی با این سبک نگارش داستان نمیشناسم و پیدا نکردم

یسنا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

من هنوزم بیگیری میکنما یه وخت یادت نره

متشکر پیگیری
من حتی از افراد دیگه هم سوال کردم
این نویسنده که ظاهرا هیچ کتابی ازش نیست و حتی زندگینامه و بیوگرافیشو از کسی خواستم که برای وبلاگ ترجمه کنه و اختصاصی ترجمه کرد
من باز هم میگردم امیدوارم پیدا بشه

یسنا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام چیزی از کتاب هایی که شخصیت اصلیش خودمون باشیم بیدا کردی لطفا معرفی کن

ببخشید که تا الان کتاب دیگه ای نذاشتم من تا حالا نتونستم کتاب دیگه ای پیدا کنم البته وقتم هم محدود هست و فقط اخر هفته و روزهای جمعه امکان بیشتر وقت گذاشتنو دارم اگه تونستم کتاب دیگه ای با این سبک پیدا کنم حتما میذارم متشکر که باز هم پیگیر هستی و سر میزنی

یسنا پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ق.ظ

لطفا تمام سعیت رو بکن فرقی نداره ترسناک باشه یانه من منتظرمممممممم ممنون

متشکر که باز هم پیگیری
باز هم میگردم امیدوارم پیدا کنم

یسنا یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ب.ظ

سلامممم خیلی باحاله اگه از این رمانهاکه شخصیت اصلیش خودمون هستیم داری بازم بزار یالطفا معرفی کن خواهش

من باز هم میگردم ببینم همچین کتابهایی هست یا نه

یکی.. پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام دوستم
من کلی از کتابایی که گذاشتی استفاده کردم
خیلی ماهی
دمت گرم

متشکر
دم شما هم گرم
بیشتر سر بزنین

جی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

به به علی
چه خوب وبلاگه خوبیه
امیدوارم ادامه پیدا کنه بصورت کامل

به
سلام از این طرفها
راه گم کردی
باز هم راه گم کن بیا اینجا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد