کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و جادوی لویچ ( فن فیکشن )

هری پاتر و جادوی لویچ

نویسنده : مهدی شاهین

این فن یکی از فن هایی است که به شکل متفاوت در ادامه داستان شش نوشته شده . در این فن شاهد مسابقاتی هستیم که در مدرسه دورمشترانگ برگزار میشه، مسابقاتی با حضور هاگوارتز و البته هری پاتر و دو دوستش.

طی این مسابقات هری به رازی درباره مدرسه دورمشترانگ پی میبره . رازی درباره نوعی از جادو به نام لویچ و در ادامه متوجه میشه این راز با خودش و یک شاهزاده در ارتباط هست و طبق معمول پای ولدمورت هم در میانه.

هری سعی در کشف راز مخفی در مدرسه  درمشترانگ و این شاهزاده خانوم میکنه .

در ادامه ....

خوب برای اطلاع از ادامه این فن رو دانلود کنید و بخونید.


ظاهرا این داستان قرار بوده جلد دومی با عنوان هری پاتر و نجات لویچ داشته باشه اما نویسنده هیچگاه اقدام به نوشتن و ادامه این داستان نکرد .

دانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
آروین پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ب.ظ http://dlbaf2.blogfa.com

من بعد از خوندن ده صفحه دیگه نخوندم.
مغزم هنگ کرد از بس غلط نوشتاری و ادبی داشت.
با اون فونت مزخرفش.
چشمام از کاسه در اومد.
ولی بازم مرسی.

داستانش قشنگ بود من از نویسندش خواستم جلد دومو بنویسه اما گفت باید فکر کنم بعد هم گفت وقت ندارم

warrior(حسین) جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام بر sazar عزیز
آقا چند وقت نبودم این وب دانلود آتشین تعطیل کردم اما وقتی به اینجا اومدم دیدم هنوز فعالی، کجایی؟دیگگه تو انجمن ها نمیبینمت(البته بخش فن و گمانه زن!)، فعلا تو btm.rozblog.com و تمام وب های داستان نویسی بخشی که داستان من توشه فعالیت می کنم، عمری چیری داشتی در خدمتیم.
پ.ن:داستان هایی که می زاری عالی هــــــــــــا

سلام حسین آقا
ببخشید سرم شلوغه دیر به دیر میام
چرا وبلاگتو پاک کرده اون که خوب بود

حسین دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ http://downloadfiery.mihanblog.com

مرسی

متشکر سر زدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد