کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و ماشین زمان ( فن فیکشن )

Harry Potter and Dismatel of Time

هری پاتر و ماشین زمان ( Harry Potter and Dismatel of Time )

نویسنده الستور: مهدی خانی

این فن خیلی از نظر نگارشی ضعیفه و ساختار ضعیفی داره . به سرعت جلو میره و ثبات در داستان نداره .

میشه به راحتی متوجه تازکار بودن نویسنده شد .

داستان دقیق مشخص نیست حول چه موضوعی حرکت میکنه و دائم مسیر داستان تغییر میکنه و دچار تناقضه .

در ابتدا هری رون و هرمیون به قصد نابودی ماشین زمانی به گذشته میرن

حالا چرا وقتی سفر در زمان ممکنه ماشین زمان لازمه معلوم نیست .

در کل از این تناقضات فراوان دیده میشه و داستان واقعا ضعیفه .

 

دانلود هری پاتر و ماشین زمان

.

نظرات 2 + ارسال نظر
آروین پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ http://dlbaf2.blogfa.com

با این که موضوعش جالب بود ولی واقعا کی اینو نوشته بود؟!
بابا تو دیگه کی هستی.
اصلا فکر نمی کردم کسی بتونه به این بدی رمان بنویسه.
باید به خودت به عنوان بد ترین نویسنده فن فیکشن افتخار کنی.
ولی به هر حال تخیل خوبی داری.

این که از داغونترین فن فیکشنهاست خود نویسندش هم گفته بدرد نمیخوره

علیرضا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

واقعا مذخرف بئد باورم نمیشه آدم بتونه اینقدر مذخرف رمان بنویسه
منتظر جوابتون هستم؟
راستی من باید هر روز به شما یک سری بزنم ممنونم این کتاب های خوب را برای ما قراردای

سلام
خوشحالم سر زدین
اگه اهل فن خوندنی من بیشتر توی وبلاگ قرار میدم
درسته فن جالبی نیست خیلی ضعیفه
خوشحال شدم از وبلاگم راضی هستی چون برای بقیه کتاب میذارم همینکه کسی خوشحال و راضی باشه باعث میشه زحمتم ارزش داشته باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد