کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و وارثان هاگوارتز ( فن فیکشن )

وارثان هاگوارتز

این فن از فنهای زیبا با قلم بسیار روان و متنی زیباست.

در این فن هری بعد از نبردی که در داستان ذکر نشده و در وزارت سحر و جادو روی داده به همراه پرسی ویزلی کشته شده اما واقعیت اینه که در این نبرد هری جون سالم به در میبره و برای افزایش قدرت خودش به سفری طولانی میره ، و حالا بعد از گذشت چند سال هری قدرتمندتر و باتجربه تر بازگشته با چهره ای مخفی در پشت نقاب و زخمهای سالها تمرین و نبرد .

در این داستان هری به تنهایی بیشتر هورکراس ها رو نابود کرده و حالا که باز گشته در پی نابودی باقیمانده این هورکراس هاست.

این فن زیبا به قلم مرجومه ( پونه ) لینا نوشته شده ؛ یکی از نویسندگان سایت گودلایف که با وجود بیماری این داستان زیبا رو به رشته تحریر در آورده . روحش شاد

 

 

دانلود هری پاتر و وارثان هاگوارتز


نظرات 8 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:26 ب.ظ

من دقیق یادم نمیاد چیزی از این اما درسته که فن های قوی تر از این هست اما وقتی اینو میبینم نمیتونم از کنارش بی توجه رد شم. هر وقت یادم میاد اول نویسندش میاد تو ذهنم. هر چند ایشون رو ندیدم اما واقعا داستان زیبایی بود. زیبا. یادم میاد که با این داستان گریه کردم. آره فکر کنم. ولی چیزی ک هیچوقت یادم نمیره اینه که داستان معرکه ای بود هرچند داستان درست یادم نیست. بازم روحش شاد

بله فنش که واقعا عالیه و جزء بهترینها . خدا نویسندشو رحمت کنه

زهراT جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ

این یکی از بهترین فنایی هستش که خوندم
واقعا عالیه به همه پیشنهاد میکنم بخوننش
ممنون که این فن رو تو سایتتون قرار دادین

خوشحالم راضی هستین

حامد سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

داستانش خیلی عالی بود
ولی آخر داستان آدم افسرده میشه
خدا مرحمت کنه

بله واقعا جای نویسنده خالی

کساندرا سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

خیلی قشنگ و محشر بود نویسنده حیف بود برای خاک!

داستانش واقعا عالیه

lord s سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام
من معمولاً بدون نظر دانلود می کنم ولی پون گفتین نویسندش مرده،نظر دادم و از شما تشکّر می کنم که روح اون مرحومه رو شاد کردین و کتابش رو به اسم خودش گذاشتین.نه مثل بعضی از این سایتای مسخره که تا یه داستانی پیدا می کنن،می زارن.روحش شاد

سلام
نظر خوبه این داستان واقعا معروفه فکر نمیکنم کسی بتونه نام نویسندشو حذف کنه این کار واقعا زشته
خدا بیامرزش

tina چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 ب.ظ

واقعاداستان جالبی داشت
خدا نویسندشو بیامرزه
ممنون

بله داستانش فوق العادست
خدا بیامرزش

آروین پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ http://dlbaf2.blogfa.com

همین الان تمومش کردم.
خوب بود.
بدون نقص داستانی و ادبیاتی.
ولی گرگیجه گرفتم اینقدر زمان و مکان عوض شد.

جزء بهترین فنهاست خدا نویسندشو بیامرزه
قلمش واقعا عالی بوده

رضا یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام. خیلی خیلی خیلی زیبا بود. معرکه بود. این فردی ک این داستان رو نوشته و سرطان داشته واقعا یک انسان نمونه و شاهکار بوده. یک شاهکار هنری که خیلی التماس از اینکه از این دنیا رفته ناراحتم. نباید میرفت. واقعا جیگر آدم آتیش میگیره. نمیتونم احساسم رو بیان کنم. این هایی که گفتم گوشه ای از احساساتم بود. فقط باید بگم ک روحش شاد و همچنین نباید میرفت. اگر میموند الان یه قهرمان بود. قهرمان واقعی ایشون هستن نه هری جیمز پاتر. اما واقعا خوشحالم ک این دنیا یه چهره ی به این خوبی به خودش دیده. راستی من هنوز اسم شما رو نمیدونم. دوست دارم بدونم. یک بار دیگر هم روحش شاد.

خدا بیامرزش
روحش شاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد