کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

360 روز

360 روز

نویسنده : علی

این داستان یکی از داستانهای عالی هست که خوندم . متاسفانه مدتی هست که نویسنده فصلی ارائه نکرده اما همون

مقدار از داستان که موجود هست و میخوام اینجا بذارم .

قطعا کتاب متفاوتیه ، درباره یک پادشاه ظالم و قدرتمند ، موجودی جادویی با نسلی نابود شده ، یک مکنده ؛ و حالا این پادشاه، اسیر جادو و سرنوشت شده و برای نجات از این سرنوشت سفری رو شروع میکنه ، سفری به دنیاهای موازیه . این داستان با اینکه همچنان کامل نیست اما واقعا زیباست.

محل ارائه این کتاب سایت گودلایف هست . اما متاسفانه مدت زیادی که از نویسنده و فصول بعد خبری نیست.

 

بخشی از داستان :

پیشگویی.من هیچ وقت به پیشگویی اعتقادی نداشتم.از هیچ کس و هیچ چیز نمی ترسیدم.من که امپراطور قوی ترین و بزرگترین امپراطوری جهان بودم.من که دارای قوی ترین و مخوفترین سپاه جهان بودم.سپاهی براساس قوی ترین اعداد؛یک فرمانروا،سه مشاور،هفت فرمانده .....


دانلود 360 روز

.

نظرات 8 + ارسال نظر
امین دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام دوستان این رمان ادامه رمان سفیر کبیر شخصیت آلفرد واینر هست؟؟؟

خیر

پوریا چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:21 ب.ظ

این که ادامه رمان سفیر کبیر هستش

پونه جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ب.ظ

آقا ینی چی خو من الان ادامه اینو میخوام چرا هر کتابی که میخونم تو خماری میمونم
این از این اونم از سفیرکبیر تورو خدا اگه میتونید اقای سینا فتحی و یا نویسنده این داستانو پیدا کنید حداقل دلیل ادامه ندادن داستانو بپرسین
من تو امتحانات ترم خردادم سفیرکبیر رو خوندم و واقعا اون فوق العاده بود موندم تو خماریش
حالام این داستانه
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

حرف دل منو زدینویسنده بی ادبش ناقص گذاشت غیب شد

حامد سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ق.ظ

حیف این کتاب که ناقص مونده

بله صد حیفمن هم دوستش داشتم

رضا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:18 ق.ظ

فاطمه؟ حسین؟ دانیال؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینها ویرایشگرها بودن ؟
نوچ نوچ من فقط یک مدت ویرایش کردم اینها هم نبودم

رضا پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ

تازگیا رفتی درباره این کتاب تو گودلایف بگردی? انگار کامل شده. آخه وضعیت کتابو نوشته پایان توی سایت.

من خودم ویرایشگر این کتاب بودم
نویسنده یک سالی هست کلا رفتهدیگه اثری هم ازش نیست
داستان تا جایی نوشته شد که قهرمان داستان رفت به دنیای هری پاتر و شد معلم دفاع در برابر جادوی سیاه بعد دیگه داستان قطع شد
واقعا فوق العاده زیبا بود

سحر صادقی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

زندگینامه خوناشام چی شد ؟

چشم حتما
درباره این نویسنده اطلاع داده بودین و ظاهرا 4 جلد داستان داره
از قبل هم در جریان داستان بودم اما خودم تا حالا مطالعه نکردم
من طبق یک روند کتاب میذارم و چون قبلا آپلود میکنم طبق همون روند جلو میرم
در حال حاضر هم علاوه بر فن فیکشن ها ، مجموعه ارباب حلقه ها، و کارآموز رنجر آپلود شده به همراه چند کتاب متفرقه

رزاقی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ http://razzaghi.blogsky.com

سلام
از وبلاگ پربارتان لذت بردم. معلومه که زحمات زیادی کشیدین.دست مریزاد....خدا قوت
من قبلا" کتابی بنام"کولیها" مطالعه کرده بودم که نام نویسنده اش را فراموش کرده ام، امیدوارم اگر پی دی اف آن را داشتید در وبلاگتان ارائه فرمائید. بی نهایت سپاسگذارم

متشکر سر زدین

یک کتاب به اسم روون و کولی ها هست که نویسندش امیلی روداست
و الان هم توی وبلاگ موجوده
اگه منظور کتاب دیگه ای هست اسم نویسنده یا موضوع کتابو لطفا بگین
امیدوارم باز هم سر بزنین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد