کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و نبرد نهایی ( فن فیکشن )

هری پاتر و نبرد نهایی

نویسنده: پروتی ( سمیه )

فن هری پاتر و نبرد نهایی، یکی از فنهای زیبا و خوش ساخت هست .

این فن با قلمی قابل قبول و نثری روان و البته ساختاری مناسب نگاشته شده .

اگه از اون دسته از طرفدارهای فن فیکشن هستین که از قدرت گرفتن یکباره هری در برخی فن ها ناراضی هستین این فن نظر شما رو میتونه جلب کنه .

هری در این فن نه ابر قدرته نه به شکل یکباره قدرتمند میشه ه مه چیز یک روند آرام داره . از نکاتی که برای خود من جالب نبود کشتار و مرگ در نبرد نهایی هست اما این مسئله طبیعی هست چون هر جنگی تلفاتی در پی داره .

تنها نکته ای که به نظرم جالب نبود بعضی ایده ها در داستان بود که یکباره وارد شد و توضیح کاملی نداشت و نبودش قطعا بهتر از بودنش بود مثلا ماجرای شمشیر گریفندور و مسئله دیگه اینکه گاهی احساس میکنید روند داستان کند پیش میره و گاهی خیلی سریع ؛ ولی در کل نویسنده قلم خوبی داره و داستان زیبایی نوشته 

البته برای افرادی که از داستانهای با پایان غم انگیز بدشون میاد ( مثل من ) این فن پایان افسرده و ناامید کننده ای داره در واقع پایانی رمانتیک و تراژیک .

 

دانلوددانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
tina جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ق.ظ

داستان خیلی خوبی بود دوس میداشتم البته همونسور که گفتی شمشیر گریفیندور اصلا بودنش ضروری نبود
دست خودت و نویسنده مرسی باهم

سلام چه عجب از این طرفها
خوب ایمیل که میزنم اصلا جواب نمیدی
گفتم شاید اومدی کمک خو خواستم از علاقت به فن استفاده کنم بندازمت توی زحمت اما در میری

رضا دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:05 ق.ظ

این رو هم خوندم. خدا شاهده ک آخرش چقدر گریه کردم. من واقعا نمیدونم چرا انقدر احساساتیم? البته بهتره بگم فقط درباره ی هری پاتر احساساتیم. باور کنید من یه پسرم

نبرد نهایی
بله خیلی غمناکه بخصوص بار اول خوندن این فن ها اثرش بیشتره

آروین پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ http://dlbaf2.blogfa.com

خوب و سرگرم کننده

این هم جزء فن های خوبه

پریا جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 ب.ظ http://story-for-us.blogfa.com

اهههههههههههه پایان غم انگیز به درد نمیخوره ادم میبره تو هپروت افسردگی میگیره ولی ممنون

من هم از کتابهای غمناک بدم میاد معمولا افسرده میشم گاهی خیلی هم بد

علی جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام فن خوبی بود ممنون

خواهش میکنم
سعی میکنم سریعتر مطلب بذارم چون فن زیاد دارم و هنوز خیلی فن برای گذاشتن هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد