کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

نیروی اهریمنی اش : سپیده شمالی (جلد اول)

سپیده شمالی

نیروی اهریمنی اش : سپیده شمالی (جلد اول)

نویسنده: فیلیپ پولمن
قصه، ماجرای دختری نوجوان به نام لایرا است که در یکی از کالج های آکسفورد انگلیس زندگی می کند. او به واسطه اتفاقاتی به بخشی از گذشته اش پی می برد و وارد جهان های تازه می شود ...
سه گانه نیروی اهریمنی‌اش کتابی متفاوت و برجسته‌است.
نیروی اهریمنی‌اش شامل، سپیده شمالی (در آمریکای شمالی با عنوان قطب نمای طلایی)، خنجر ظریف و دوربین کهربایی است. در اولین مجموعه (سپیده شمالی) پولمن توانست مدال کارنگی را به‌خاطر بهترین رمان کودک در سال ۱۹۹۵ در بریتانیا کسب کند.
 
.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:07 ب.ظ

یعنی به غیر از این وبلاگ هیجای دیگه انقدر کتاباش کامل نیست بابا دمت گرم!ایول داری:قلب

متشکر لطف دارین

رضا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ق.ظ

یعنی بخدا من هرچی از این وب بگم کم گفتم. الان یک ساعته دارم دنبال این کتابا میگردم اصلا پیدا نمیشن. اتفاقا توی بوک پیجم واسه ی یه بخش خصوصی اینارو نیاز دارن. بعد من که زیاد نتونستم پیدا کنم اصلا هم دلم نمیاد از اینجا بزارم. هرچند اگر هم بخوام اول اجازه جنابعالی لازمه. تازه شما که اجازه دادید بعد باید کلی با خودم کلنجار برم ...
ای خدا چقد خوبه اینجارو گذاشتی سر راه من ، یعنی از شیر طوطی آمازونی تا تخم شتر اینجا پیدا میشه.

لطف داری .اینجا که زیاد کتاب نداره . درسته دارم سعی میکنم اما خوب دردسر داره و زمانم هم محدود هست . تازه خیلی وقتها بی حوصله هستم. اشکال نداره . اگه میخوای از کتابها و لینکها اونجا استفاده کنی موردی نداره .
نوچ دیگه اینقدر هم تعریف نداره

فانوس سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.blackforest.loxblog.com

خیلی خوبه که تو به من کمک می کنی از اینجور ادم ها امروزه خیلی کمه ممنون راستی وقتی گفتی خودت کتاباتو تایپ می کنی ببینم این کار خلاف نیست نه میشه این کارو کرد خواهش می کنم توضیح بده به من چون برام خیلی مهمه تازه چه جوری فهمیدی وبلاگم در چه رتبه ای میشه بگی برم خودم ببینم تازه اون 40 اسکریپ ها را چه جوری فهمیدی میشه توضیح بدی اصلا اونا چین فقط همین سوال ها را دارم و یک چیز دیگه چه جوری امار وبلاگمو ببرم بالا میشه اینم بگی خواهش می کنم بهم جوابشونو بگو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد