کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

ایام زندگی هری پاتر ( فن فیکشن )

ایام زندگی هری پاتر

نویسنده : داداش هرمیون - ( داداش و هرمیون )

ظاهرا نویسنده این سری فن فیکشن ها فردی با نام مستعار هرمیون بوده که با همراهی فردی به نام مستعار داداش این فن هارو نوشته ( یا ترجمه کرده ) .

این فن فیکشن در ادامه هیچکدام از 7 جلد کتاب هری پاتر نیست در واقع ماجرای داستان مال دوران پس از پایان تمام مسائل و مبارزات و در دوران پیری قهرمانها ادامه پیدا میکنه .

در کل فن متفاوت بسیار زیبا با طنز و البته یک سری مسائل بالای 18 سال هست پس اگه با مطالعه این بخشها مشکل دارین این فن برای شما مطلوب نیست.

 

دانلوددانلود

.

نظرات 9 + ارسال نظر
داداش هرمیون شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:48 ب.ظ

در همون وبلاگ اصلی ۳ تا فن دیگه هم زده بودم می تونین بخونید.

احسان سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

نمیشه یه لینک دیگه بزاری؟ این لینک کلا برا من کار نمیکنه.
کتابای دیگم اگه لینکش اونجا اپلود شده باشه دان نمیشه.
اگه میتونی تو یه جای دیگه لینک بزار

سلام
لینک عوض شد
این لینک لینک کوتاه بود و مال اولی که اینجا رو باز کردم الان لینک اصلی گذاشتم
کتابهایی که قدیمی تر هستن فقط لینک ترینبیت دارن اما کتابهای جدید لینک پیکوفایل هم دارن
این کتاب تا الان حدود 400 دانلود داشته

رضا یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام. میگم کتابایی که میزاری رو نمیشه با کامپیوتر خوند؟
تبلتم خراب شده دیگه یه مدت نمیتونم باهاش بخونم .
چیکار کنم؟؟؟؟

سلام
بله میشه توی کامپیوتر خوند فرمت کتابها pdf هست
خودم که فقط توی کامپی میخونم
ببخشید دیر شد خیلی کم وقت دارم اصلا وقت نمیکنم بیام

پریا دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ق.ظ

مشکل تو این داستان نیست بلکه برخی داستان ها میزنم برای دانلود میگه این صفحه مشکل داره خب من که می خاوم بخونم باید چیکار کنم؟

خوب هر داستانی مشکل داره به من اطلاع بده
من لینکهارو امتحان کردم اما مشکلی نداشتن
هر کدوم خرابه بگو اگه نشه لینکو درست کرد لینک دیگه میذارم
الان راهی برای خبر دادن یا خبر گرفتن نیست پس توی نظرات اطلاع بدین باشه

پریا چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

چرا هر داستانی که من میخوام دانلود کنم خطا میزنه؟تو رو خدا درستش کن من میخوام بخونم

سلام خوبی
مشکل چیه چه پیغام خطایی میده
من الان تست کردم لینک سالم بود باید فقط روی لینک کلیک کنی توی صفحه جدید که باز میشه میتونی دانلود کنی
اگه مشکلی هست بگو باز هم تا ببینم چکار میشه کرد

Dayana پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ب.ظ http://sepidaremajnon.blogfa.com

بازم سلام من زامبی دارن شان رو با7جلدی هری پاتر رو دانلود کردم...
وبمم هیچ مکشلی نداره....
من نبرد با شیاطین و سرزمین اشباح دارن شان رو دوسال پیش خوندم........
راستی نگفتی آقای بهشت(paradise)یا خانوم؟؟؟؟
پسری یا دختری...؟؟؟؟
باید بگم کهparadie به معنای بهشته
..................................................

علیک سلام
نظر گذاشتم وبلاگ براتون

پس باید زودتر بقیه جلدهای زامبی رو هم بذارم

Dayana چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ http://sepidaremajnon.blogfa.com

سلام من دارن شان و هری پاتر دانلود کردم گذاشتم بعد امتحانات بخونم
منو با اسم Sepidaremajnon
بلینک من دوس دارم با یه اسم جذاب تر لینکت کنم
دوس داشتی پیشنهاد بده اگر هم نه با همون اسمی که گفتی لینکی!
راستی دختر خانومی یا آقا پسر من هنوز آندرستند(understand) نشدم..............
بای منتـــــــــــــــــــــــــــــــظرم....

متشکر سر زدی
لینک شدی باز هم سر بزن منتظرممممممم

Dayana سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ http://sepidaremajnon.blogfa.com

سلام خیلی عالی هست منکه دانلود کردم
دوس دارم تبادل لینک داشته باشیم........
اگه موافقی بیا وبم بگو که منم لینکت کنمــــــــــ....

نظر گذاشتم
خبر بده لینکت میکنم

مرسی ( پیشنهاد قبلا)! دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ب.ظ

ازتون خواسته بودم توضیحات داستانو ندید تا جذاب بمونه. الان اومدم میبینم همه چی عالیه. فقط خواستم ازتون تشکر کنم که به نظر بازدیدکننده ها احترام میزارین:-) موفق باشین

متشکر از لطفتمعلومه که نظارات برام مهمه همه نظراتو میخونم و تا حد امکان سعی میکنم برای رضایت دوستان سعیمو بکنم
خوشحالم راضی هستین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد