کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و جادوی خاطرات ( فن فیکشن )

هری پاتر و جادوی خاطرات

فن فیکشن هری پاتر و جادوی خاطرات

نویسنده: آرین آریانی

این فن فیکشن بر خلاف بقیه فن ها انتشار و نوشته شدنش در اینترنت یا سایت ها نبوده بلکه به صورت چاپ شده منتشر شده ؛ خصوصیت دیگه این فن این هست که در ادامه کتاب پنجم نوشته شده و در واقع نسخه پایانی سری هری پاتر هست و در بر دارنده هر دو جلد کتاب ششم و هفتم سری هری پاتر می باشد و روند و داستانی کاملا متفات با مجموعه هری پاتر خانوم رولینگ هست.

 

دانلود فن فیکشن هری پاتر و جادوی خاطرات

.

نظرات 5 + ارسال نظر
Nila چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:00 ق.ظ

بابا یکی بگه من اینو چطور دان کنم هر کاری میکنم نمیشه

حامد چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام
بعد از دی شاید تونستم یه فن رو ترجمه کنم
الان خیلی سرم شلوغ شده
این پروژه ها بدجوری دستم رو بسته.
اگر که تونستم باید یه ویراستار پیدا کنی
منتعی یه فن بگیری ساده باشه ها نه شبیه Harry potter and veil mystery
خوندم سرم گیجه گرفت

سلام خبر خوبیه
اگه میتونی خوب آیدی تلگرام داری بده تا بیابمت .

حامد دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ب.ظ

منم به لیست معتادها اضافه کن :D
یه سوال از بین این فن ها کدومشون بهترن؟
خیلی حوصلم سر رفته بس که کتاب تکراری خوندم.
ممنون بابت سایت

خوبه که
فن قدرت برتر عالیه حداقل من دوست دارم دنبال مترجم بودم برای ترجمه فن انگلیسی اما کسی قبول نکرد

tina چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ

این واقعا جالب و متفاوت بود.بسی پسندیدیم فقط این ولدی حضور نداشت دلم براش سوخت بدبخت.خب دیگه کدو فنا باحالن هنوز؟؟
پ.ن:هنوز معتاد نشده بودیم که اونم به حول قوه ی الهی شدیم بعد ۴سال دوباره گیر هری پاتر افتادم واقعا که

پس یک نفر دیگه هم معتاد شد
تبریک تبریک به جمع معتادها خوش اومدی
من وقتی من هایی که داشتم تموم شد کلی غمبرک زدم الان هم فن ناقص دارم میخونم تا بذارم اینجا اینها چون ناقص بود تا الان نخونده بودم

رضا دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ب.ظ

جدا جالب. آخرش دوباره ااتفاقات تکرار میشن. ولی حیف که هری دیگه قدرت خاصی نخواهد داشت. و راستی میگم پس ولدمورت کجا بود؟ یعنی ادامه ای داره که مربوط ب ولدمورت میشه؟

این جادوی خاطرات الان کامل یادم نیست
با اینکه هر فن فیکشن شاید دو تا سه بار و حتی بیشتر خوندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد