کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و روشنایی در تاریکی ( فن فیکشن )

Harry Potter and the light in dark

فن فیکشن هری پاتر و روشنایی در تاریکی

نویسنده: جیمز پاتر

این فن فیکشن از جمله فن های مفصل و پر کار هست که حجم مطالب اون واقعا نشون میده روش کار شده . همچین به خوبی و با ادبیات مناسبی نگاشته شده ، البته نقایصی هم داره که باز هم نسبت به بسیاری از فن ها میشه گفت در سطح بسیار بالاتری قرار داره .

از جمله خصوصیات این فن میشه به بحث های فلسفی و روانشناسی در طی داستان اشاره کرد که هم میتونه خسته کننده و هم شاید جذاب باشه .

 

دانلود هری پاتر و روشنایی در تاریکی

.

نظرات 6 + ارسال نظر
Alireza سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ق.ظ

قشنگ بود مرسی، من ی پنجاه شصتا فن دارم هرکی طلبه تبادله پیام بده 09397758566

اگه فن جدید دارین که نیست ارسال کنید البته الان هم بیشتر از 130 فن ناقص و کامل گذاشتم

حامد یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ب.ظ

خیلی ممنون بابت فن ها و کتابها

حامد شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام
ممنون بابت کتابها
میتونید این کتابها رو تو سرور پیکوفایل آپلود کنید؟
این سرورهای trainbit با کامپیوتر من لجن

سلام
کتابهای قدیمی فقط توی ترینبیت بود الان تمام کتابهارو داخل پیکوفایل هم میذارم
آپلود دوباره این همه کتاب خیلی سخته الان فقط حجم فن فیکشن ها از 350 مگ رد شده

tina چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ

فن جالبی بود .فقط سر ی جمله من ی ربع داشتم میخندیدم
فقط من موندم این هری مرد بعدش دیدیم زنده شد و بچه دار شد تو این مورد یکم گیج شدم
تچکرات فراوان از نویسنده و شما

متشکر متشکر برای نظر
ظاهرا خیلی علاقمند فن فیکشن شدی داری با علاقه میخونی
خودم هم دارم فرستاده مردگانو میخونم

رضا چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

خیلی قشنگ بود. البته قشنگ واسش کمه. نثرش هم واقعا عالی بود و از طولانی بودن داستان خیلی خیلی خیلی لذت بردم. اما آخرش نفهمیدم اگ هری مرد ?س چطور بعدش دوباره زنده شد و بچه دار شد?
فک کنم از نویسندش بپرسم بهتره.
خب ب نظرت حالا دیگه چی بخونم؟

فن که تعدادش محدود هست همه رو هم بخونی بالاخره تموم میشه
اما در اون صورت میتونی بری سر مطالعه داستانهای جادویی ایرانی
که از این دست هم چند تا توی وبلاگ دارم و بیشتر هم میذارم

Majid جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ

فن خوبی بود کم ازش تعریف کردین
به خصوص این فن نوآوری های خوبی راجع به هورکراکسها و طریقه ی نابودیشون داشت.
ممنون از زحماتتون برای قرار دادن این فن ها به صورت کامل

متشکر
امیدوارم باز هم سر بزنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد