کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

خانه ی مرگ

خانه مرگ

نویسنده : آر . ال . استاین

جاش و آماندا فکر می کنند خانه ی جدیدشان غیرعادی ، مرموز ، ترسناک و احتمالا جن زده است .

شهر «دارک فالز » هم جای عجیب و غریبی است ؛ اما والدینشان حرف های آنها را باور نمی کنند و می گویند:«عادت می کنید ! بروید بیرون ودوستان تازه ای پیدا کنید .»

بچه ها همین کار را می کنند ، ولی این دوستان جدید هم مرموز و چندش آورند ؛ چون می خواهند دوستی شان ابدی باشد.

 نسخه تایپ شده

دانلود خانه مرگ

دانلود خانه مرگ نسخه موبایل


نظرات 9 + ارسال نظر
shirin پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ب.ظ

من یه جای دیگه خوندمش.واقعا ترسناکه.خوشم اومد ازش

خوشحالم راضی هستی

کیمیا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ق.ظ

من خوندمش واقعاااا ترس ناکه

به یک علاقمند استاین

کیمیا احسانی پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

خیلی ممنون خوب بود من کتاب نفرین مقبره مومیایی رو مخوام لطفا!!!!!!

باید با این وضع باز هم استاین بذارم چون یک طرفدار شدید داره

فاطیما چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ب.ظ

خیلی عالی بود درست مثل کتاب مدرسه ی جن زده و کتاب جیغ . واقعا که باید دست این ار ال استاین رو طلا گرفت

هستی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

خوندم به نظرم یکی از کارهای خوب استاین بود

من این کتابو نخوندم خوشحالم راضی هستی

زهرا پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام خوبی؟
احساس میکنم پیغام منو ندیدی چون اگه دیده بودی جواب منو میدادی به هرحال
بازم ممنون به خاطر کتابای قشنگی که قرار میدی و خوشحالممون میکنی

سلام چه عجب از این طرفها
پیامی نیومده من اتفاقا گفتم شاید چیزی شده یا ندیدی که جواب بدی
خوشحال شدم اومدی خوب همیشه بیا روزی هزار بار

ghazale دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:50 ب.ظ

merC.ketabe ghashangi bood

خواهش میکنم امیدوارم باز هم سر بزنید

حدیثه جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ب.ظ http://2brave.blogfa.com

دوست عزیز لینک شدی

متشکر
شما هم لینک شدی

حدیثه پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ http://2brave.blogfa.com

دوست عزیز اگه با تبادل لینک موافقی به وبم سر بزن

بله
وبلاگت سر زدم و نظر گذاشتم در صورت موافقت بگو لینکت کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد