کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و جادوی لویج ( فن فیکشن )

Harry Potter and The Magic Of Levich

فن فیکشن هری پاتر و جادوی لویج

نویسنده : مهدی شاهین

این فن داستان متفاوتی داره و با روند کتاب خانوم رولینگ و مجموعه هری پاتر و تمام فن فیکشن ها سیر داستانی متفاوتی داره.هر چند نویسنده قرار بوده در ادامه این فن یک جلد دیگه با نام هری پاتر و نجات لویج بنویسه که این جلد یا نگاشته نشده یا در دسترس عموم قرار نگرفته .

 

دانلود

.



نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

داستان نثرش بد نبود اما جمله بندیشو دستور زبانیو ک رعایت نکرده بود فک کنم ترجمه شدس هست؟ و داستان قشنگی بود هرچند کوتاه بود. ایده ی لویچ خیلی خوب بود. خیلی. وقتی می رفت پیش لویچ خیلی داستان قشنگ میشد. خیلی خیلی. اونجا حال میکردم ( یعنی انقد حسودیم میشد ب این هری. هی میگفتم کاشکی ی نفرم منو انقد دوست داشته باشه. با خوشحالی ببوسم. فکر بد نکنی ها. فقط kiss اونم اینطوری واقعا خوبه از ته دل . هر چند تا حالا هیچوقت تجربشو نداشتم تجربه ی هیچ نوعیشو. فقط حسرت خوردم. ) حالا ب نظرت ادامشو مینویسه یا نه؟ راستی این کتابو دوبار گذاشتی ها.

نه تا جایی که با نویسندش حرف زدم کار خودش بوده البته گفته بود جلد دوم مینویسه من هم مدتی پیگیر شدم اما بعد اعلام کرد من وقت ندارم
یعنی دو بار پست زدم
الان جستجو میکنم تا دو پست بود حذف کنم

رضا شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ب.ظ

ممنون. ولی کوتاهه خب

کوتاهه اما قشنگه
با نویسندش یک مدت حرف زدم تا راضی بشه ادامشو بنویسه اما قبول نکرد گفت سرش شلوغه
البته این مال دو سال پیش بود

رضا جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

یعنی کامل نیست? بخونم یا نه?

جلد اول کامله اماجلد دوم نوشته نشده
اما بازهم خوبه بخونی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد