کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و سرداب روح ( فن فیکشن )

هری پاتر و سرداب روح

فن فیکشن هری پاتر و سرداب روح

نویسنده : هری جیمز پاتر ( کاظم )

این فن فیکشن از جمله فن های کامله شما هم امیدوارم از خوندنش لذت ببرید . این فن شاید زیاد قوی و مفصل نباشه اما از جمله فن های کامله و باز هم از این نظر کامل بودن و ساختارش جزء فن های متوسط و قابل قبول حساب میشه .

 

دانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ب.ظ

واقعا داستان جالبی بود. من فقط میتونم یه چیز نسبتا مختصر دربارش بگم اونم اینه که ایده های خوبی داشت و نثرش جدا قابل قبول بود. اما داستان واقعا واقعا واقعا خیلی گنگ بود. بخوام حساب کنم خودم تقریبا نصف داستان رو نهمیدم. اما بازم دست نویسندش و شما درد نکنه ممنون.

بله کمی گنگه . جا داشته جا افتاده تر نوشته بشه اما در کل داستان قشنگی هست

tina دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ق.ظ

ممنون داستان جالبی بود فقط یکم سر اسنیپ و رون حالم گرفته شد به غیر از اون,خوب بود
بازم ممنون

خواهش میکنم
یک فن خون جدید و جدی پیدا شده داره از دم همه فن فیکشن هارو میخونه خیلی خوبه

دوست چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ب.ظ

ببخشید متوجه منظورتون از اینکه کار خود منه نشدم ، من تابحال هیچ فن فیکشن هری پاتری ننوشتم ، این اسم ها رو هم از سایت دمنتور دیدم ، اما فایل کاملش رو می خواستم یه جا دانلود کنم ، برای همین از شما خواهش کردم بذارید ، ممنونم !!!!!
از اینکه به نظرم جواب دادین هم ممنونم

سلام دوباره دوست عزیز
من اون سوگند روحو سرچ کردم اسم یک نفر با همین نام کاربری بود فکر کردم خود شما نوشتین هر چند چون وقت نداشتم کامل نگاه نکردم
درباره فایل کامل چشم حتما کل این فن فیکشنو میگیرم یکپارچه میکنم و میذارم
از شما هم واقعا متشکرم که باز هم سر زدین به وبلاگم

پریا چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:28 ب.ظ http://story-for-us.blogfa.com

دوست عزیز خیلی ببخشید اما این فایل رار این داستان رو هر کاری میکنم میگه مشکل داره میشه خود متن پی دی اف رو برام بفرستی؟به آدرس وبم بفرست ممنون چند تا داستان دیگه هم مشکل دارن تو قسمت نظراتش بهت میگم که دوباره برام بفرستی البته بدون فایل رار بلکه پی دی اف

سلام
متشکر سر زدین
لینکو امتحان کردم اما سالم بود فایلو دانلود کردم مشکلی نداشت
من برای تمام فایلها امکان ریکاوری گذاشتم اگه کامل دانلود شده اما باز نمیشه از امکان ریکاوری استفاده کنید

دوست سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام ، ممنون از اینکه فن فیکشن ها رو میذارید، میشه لطفا سوگند روح و پیمان مرگ رو هم بذارید؟؟؟

سوگند روح نشنیده بودم اما متوجه شدم کار خود شماست حتما سر میزنم
اما درباره پیمان مرگ
این فن فیکشن یکی از حدودا 15 یا 20 فن فیکشنی هست که هنوز نذاشتم توی وبلاگ و دارم به مرور میذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد