کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و لرد تاریکی ( فن فیکشن )

هری پاتر و لرد تاریکی

فن فیکشن هری پاتر و لرد تاریکی

نویسنده : ولورین

در ابتدا چون این فن فیکشنو نخونده بودم تصور کردم قبلا توی وبلاگ گذاشتمش اما وقتی نگاه کردم دیدم یک فن با نام هری پاتر و ارباب تاریکی در وبلاگ قرار دادم اما این متفاوت با اون فن هست .

این فن ابتدای نسبتا ضعیفی داره اما بعد از مقداری که جلو میره میشه متوجه پخته تر شدن متن و زیبایی داستان شد و همینطور کاهش غلط های املائی .

در کل فن مفصل و زیبایی هست که روش کار شده و حجم زیادی هم داره هر چند نقایصی هم داره که باید خودتون مطالعه کنید.


این فن وقت زیادی از من گرفت تا آماده و توی وبلاگ قرارش بدم امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره چون به شکلی که الان قرار داره هیج جا پیدا نمیشه

دانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
Armin دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:43 ق.ظ

اگر میشه کمک کنید چند وقت بود دنبال این فن بودم فایل از بین رفته متاسفانه
Help

لینک تصحیح شد

Armin دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام چرا دانلود نمیشه

بخاطر پاک شدن عکس ها لینک ها خراب شده متاسفانه

tina پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام
داستان قشنگی بود خوشمان امد پایان جالبی داشت
تشکرات فراوان از نویسنده و شمااا

سلام
خوشحالم خوشتان آمد
با تشکر از شما خواننده جدی که واقعا خوبه که دائم سر میزنی

رضا جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام. داستان قشنگی بود. پایانی غم انگیز اما زیبا. واقعا پر ابهت بود. ابهت

رضا یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام. میگم اینم مثل هری پاتر و فداکاریه یک ماره? هیچ درت خاصی چیزی توش نیست? قدرت های هیجان انگیز و ...? من ۳فصل خوندم ازش اصلا بپرد نمیخورد

سلام
چند روز نبودم دیر جواب دادم
این فن ترجمه نیست ، فن هایی که ترجمه شده معمولا جذاب نیست توی فن های غیر ترجمه هم بعضی نویسنده ها علاقه داشتن طبق روش خود رولینگ بنویسن یا اینکه از دادن قدرت بدشون میومده برای همین معمولا مثل خود مجموعه هری پاتر همیشه شانسی هری پیروز میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد