کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و جادوی نوین ( فن فیکشن )

هری پاتر و جادوی نوین

فن فیکشن هری پاتر و جادوی نوین

نویسنده : THE BEST WIZARD

این فن فیکشن یکی از فن های رده قوی و البته بسیار زیباست من خودم از این فن خیلی خوشم میاد البته این نویسنده یکی از پر کار ترین نویسنده های فن فیکشن هست که به نوعی تمام فن هاش قوی و زیباست و البته من خودم از قدرت برتر که نوشته این نویسنده هست بسیار خوشم میاد و این فن به نظر من قویترین و زیباترین فن فیکشن هست .

 

دانلود

.

نظرات 7 + ارسال نظر
علی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام داداش می خاستم تشکر کنم واسه گذاشتن این فن ها خیلی ممنون فقط سایتی سراغ داری که بشه توش با همکاری هم فن بنویسم یا نه با تشکر

albus percival wolfrick brian dumbledor جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

این نویسنده عالیه به همه کاراش البته بجز اون ارباب جادو که اون هم قشنگه و خودم شخصا هرکدوم از کارهاش رو بیش از دو بار خوندم
از تو دوست عزیز هم ممنون

من هم فن های قویرو بارها خوندم الان هم دارم یکی از کارهای بست ویزاردو میخونم

کساندرا سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ب.ظ

وووووووووووووووووااو معرکه بود! مرسی از تلاشت
به همه توصیه میکنم این فنو از دست ندیدین!

به یک فن خوان قهار جدید

tina سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ق.ظ

خیلی فن باحالی بود خوشمان امد
دستت مرسی

خواهش میکنم
خوشحالم خوشت اومده

رضا چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ب.ظ

قشنگ واسه یه ثانیشه

هر کس برای فن میومد ول کرد رفت وقتی که دیگه فن نذاشتم
اما شما باز میای متشکر
چند فن دارم اما اینقدر کتاب و پست توی صف هست نتونستم بذارم هر چند فن زیادی هم نیست

حمید رضا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ق.ظ

ممنون دستتون بابت این فن درد نکنه نکات جالبی واسه خود ماهم داشت

این فن یکی از چند فن واقعا زیباست

zeous سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:00 ب.ظ

ممنون
از فن های این نویسنده هری پاتر و هویت واقعی رو پیدا نکردم
لطفا اونم بزارید

متشکر سر زدی
هری پاتر و هویت واقعی یک فن ناقصه که فقط چند فصل ازش نوشته شده بنابراین مطالعش هم زیاد سودی نداره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد