کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و سنگهای ششگانه ( فن فیکشن )

فن فیکشن هری پاتر و سنگهای ششگانه

نویسنده : نا مشخص

مترجم : بخش اول و بیشتر این داستان توسط داداش هرمیون ترجمه شده اما ادامه ترجمه مدتها رها شده بود تا اینکه توسط سهراب و تاپ و ویرایش آلیس کالن عزیز ادامه پیدا کرد و کامل شد .

درباره این فن فیکشن باید گفت که یکی از بی اخلاقترین فن هاست و شدیدا مثبت 18 هست بنابراین به این مسئله دقت کنید درباره این داستان میشه بجای داستان جادویی هری پاتر گفت داستان غیر اخلاقی و +18 هری پاتر .

بنابراین با دقت در مورد این مسئله مطالعه کنید البته اگر مایل هستید .

مسئله بعد اینکه این فن ظاهرا بیشتر از یک جلد بوده اما ادامه داستان در جلد دوم زیاد ادامه پیدا نکرده و نویسنده اصلی داستانو رها کرده پس در حال حاظر تنها همین جلد موجود هست که در عین کامل نبودن میشه گفت تا حدی هم کامله .


 

دانلوددانلود

.

نظرات 22 + ارسال نظر
Alireza یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 03:54 ب.ظ

خعلی خوب بود
من با اون مسائل.....حال کردم

ویریا جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام داداش هرمیون
یادش بخیر خیلی سال پیش از طریق وبلاگ هری پاتر ۲۰۰۰ می‌خوندم این داستانو و همیشه منتظر بودم فصل جدید رو بنویسی . خیلی پیگیرت بودم ولی یادم نیس اسم کاربریم چی بود . الان با یکی از دوستان داشتیم درباره سوتی های جی.کی.رولینگ صحبت میکردیم ک تعریف کردم ک سنگ های ششگانه خیلی از یادگاران مرگ سر بود . شانسی سرچ زدم و چقدر خوشحال شدم که دیدم ادامه ش هم اومده . از بقیه دوستان ک ذهن هاشون اینقدر سانسور زده شده هم خواهش میکنم یکم جنبه داشته باشید . ب عنوان یه مترجم بهتون میگم ک هر رمان دیگه ایی هم بخونید همینطوره و همینم واقعیش می‌کنه و جنبه اروتیک اثر یکی از فنون ادبی و نمایشی هستش . اگر رمانهای دیگه رو خوندید و چیزی نداشته بخاطر سانسور بوده . بهرحال خیییلی ازتون ممنونم و لطفاً اگر ادامه ایی گذاشته شد ب منم اطلاع بدید .
younes.rostami.y@gmail.com

داداش هرمیون شنبه 14 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام من بعد مدتها اومدم و این ها رو خوندم بنده ساکن ایران نیستم و با روانا هر دو داستان رو می نوشتیم جالبه که هنوز میگن من ترجمه میکردم من حتی پایانی که روانا ادامه نداد رو به انگلیسی دارم خلاصه اصلی که با هم نوشتیم. موفق باشید.

متشکر من اطلاع نداشتم . از نظر که گذاشتین تشکر میکنم .

کیانی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:29 ق.ظ

اقا دم نویسندش گرم با تمااااام مسانلش کیف کردم لطفا هر موقع جلد دوم امد بزارید

ریحانه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 02:28 ق.ظ

اگه نویسنده اون همه به فکر کارهای بوووق +1 نبود داستان خوبی میشود آقا من داشتم برا خواهرم که اون موقع(دوسال پیش ) 5 سالش بود میخندم که رسیدم قسمت بوووقش
قیافه من

حق دارین

bhfpg سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام مرسی از زحماتت
من تا حدود صفحه 500 خوندم
میخواستم بپرسم میشه بگی هری آخرش به کی می رسه?
منظورم بین رز و جینیه
مرسی

با رز رابطه داره البته پایان این داستان نامشخصه

پریا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:15 ب.ظ

اه طلسم تقدیر که واقعا مزخرف بود!
اینم اگه اون قسمتاشو فاکتور بگیری خوب بود.

maede دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:05 ب.ظ

اوففف چی بود این؟!
+18 که هیچی من فقط داشتم اوق میزدم.اگه از اون صحنه ها فاکتور بگیریم خیلی خوب بووووووووود.
فقط یه چیزی.جلد دومش هنوزم درنیومده؟ و اگه دراومده میشه به ایمیل من بفرستی؟یا یه وبلاگی رو معرفی کنی که به صورت رایگان برای دانلود گذاشته باشه؟
ایمیل من:maede.mhd01@yahoo.com

خبری از جلد دوم نیست و اگه هم نوشته بشه معلوم نیست کی ترجمه بشه

M جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:17 ب.ظ

ولى جدا از اون مسائل +18 فن خوبى بود

leyla شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ


اهمم.من اینو بعد از سه روز کامل خوندمش و به شدت غیر اخلاقی بود!!دیگه واقعا شورشو در اورده نویسنده!فقط خواستم بگم من شنیدم نویسنده هه دوباره برگشته و داره ادامه میده جلد دوشو.احیانا آدرسی از سایت نویسنده هه ندارید بدید من؟!تو شوک گریندلوالد موندم!

بله کامل غیر اخلاقیه . برای پیدا کردن ادامش نام اصلی کتابو سرچ کنی میتونی پیداش کنی

tina دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ب.ظ

داستان قشنگی بود ولی دیگه نویسندشورشو دراورده بودا حالم داشت بهم میخورد دیگه
یادمه ی نفر قسمت نظرات طلسم تقدیر گفته بود سنگ های ششگانه جنبه ی فان داشت
این جنبه ی فان داشت؟نه واقعا این جنبه ی فان داشت؟
این چندنفر (هری,رون,هرمیون,جینی,رز)تو کل داستان بیشتر از هر چیزی ب فکر ...بودن
ایش چندشم شد اصلا
دستت مرسی

متشکر
پس خوندیخوب این کتاب و طلسم تقدیر یعنی ترکوندن توی مسائل + 18
من هم ازشون خوشم نیومد

حامد دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام
میخواستم بپرسم لینک انگلیسی کتابو سراغ ندارید؟

سلام
قبلا داشتم اما الان فکر نکنم اما پیدا کردنش فکر نکنم سخت باشه

محمد رضا دهقان جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:23 ب.ظ http://ندارم

سلام دوستان

این زیباترین فن فیکشن بود که خوندم

اگر من ادامه ی این داستان رو بنویسم این جا گذاشته میشه
؟؟؟؟؟؟
لطفا پاسخ بدید

سلام
من ایمیل گذاشتم برای ارتباط
اگه هر کسی کمک کنه یا بتونه بنویسه خوشحال میشم
معلومه که میذارم شما هم اگه دوست داری میتونی از طریق همون ایمیل خبر بدی و در ارتباط باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ب.ظ

خیلی زیبا بود

حمیدرضا دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

ممنون بابت این فن

خواهش میکنم

mahdi یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ

عالی بود


لطفا ادامش!!!!!

نداره
توی نظر قبلی کامل توضیح دادم

رضا شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

خب من احتمالا باید با این وضعیت خودمو بکشم. خب هی آخرش نتیجم سر در گمی و هوس برای قسمت بعده. ولی ایشون که داشتن مینوشتن توی وبلاگ خودشون نوشته بودن ک میخوان پول بگیرن تا بنویسن. حق میدم اما باید به خاطر عشق به هری پاتر بنویسه. در وقت های اضافی.

داداش هرمیون یا به عبارتی داداش و هرمیون نویسنده این داستان نبوده
اول این داستانو به اسم خودشون میذاشتن بعد هم پولی کردن و غیب شدن مدتی بعد معلوم شد داستان کلا ترجمه بوده نه نوشته این دو نفر
بعد از اون هم تا مدتها ادامه داستان ترجمه نشد یعنی فصل 43 به بعد تا اینکه به تازگی ترجمه شد و کامل منتشر شد

رضا شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام. داستان همین الان تموم شد. البته بهتره بگم که جلد اولش تموم شد. بازم نگو که جلد دومی نداره وگرنه میزنم شتوپتت میکنم. ولی خب حالا خود داستان فوق العاده معرکه بود. هر چند به پای شوالیه ۱۷ ساله نمیرسه ولی من خیلی مجبذوبش شدم. این چند روز هم همش در حال خوندن بودم. حالا راجب جلد دومش بگو

سنگهای ششگانه یک فن فیکشن ترجمه شدست جلد دوم داشته اما بعد دو فصل نویسنده رها کرده و دیگه ننوشته البته تا جایی که من میدونم
شوالیه 17 ساله جلد دوم داره و به نظر من جلد دومش از جلد اول قشنگتره

رضا سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ق.ظ

بزرگ ترین شیطنت دنیا. معرکه بود. این معجونش توی دنیای غیر جادویی هم خیلی مؤثره و من خودم ب شخصه یه جوری ازش تهیه میکنم(البته اگر ب قول خود هری کالای قابل فروش بشه.)

رضا دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام. خود داستان تا اینجاش ک خوندم(۱۳۰) عالیه. ولی انگار عطش نویسنده درباره ی موضوعات جنسی تمومی نداشته. و شورش رو درباره ی تمایلات جنسی درآورده. اینکه جینی مدام میخواد.......داشته باشه دیگه خیلی مسخرس. کدوم دوتا آدم ک نامزد هم پیستن اینطور جرأت انجام انکارو دارن? و تازه یه نگرانی دیگه هم که داره اینه که اگر خانواده ی ویزلی بفهمن که هری با دخترشون همچین کاری کرده(اونم الان ک اونو مثل یکی از اعضای خانوادشون میدونن) به نظرتون دیگه درست شدنی? هست? دیگه بهش محل سگ هم نمیزارن. البته واضحه ک تقصیر جینیه. بازم ماشاالله ب قوت جنسی این چند نفر مثل (هرمیون،جینی ، هری و مهم تر از همه نویسنده ی ........این داستان)

این داستان ترجمه شدست
نویسندش هم طبق افکار و فرهنگ خودش نوشته و واقعا هم داستانش مبتذله بقیه فن ها بخصوص اونهایی که نوشته نویسنده های ایرانیه زیباتر هستن

رضا دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ق.ظ

همین الان وارثان هاگوارتز رو تموم کردم. الان میخوام شروع کنمو اینو بخونم. ولی هنوزم دلم واسه ی نویسندش آتیش میگیره(برای وارثان هاگوارتز) روحش شاد

بله خیلی داستان و قلم زیبایی داره
خدا بیامرزش
توی هری پاتر و پایان راه هم ظاهرا ویرایشگر بوده

حمید رضا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام واقعا فن جالبی بود خیلی قشنگ از تمامی عناصر حیات در داستان استفاده شده بود واقعا جای خسته نباشید داره کارتون دستتون درد نکنه خیلی عالی بود

خواهش میکنم
داستانش قشنگه بجز اون همه مسائل .... که توی داستان وجود داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد