کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اصلیت هری پاتر ( فن فیکشن )

اصلیت هری پاتر

فن فیکشن اصلیت هری پاتر

نویسنده : مری فریز باود ( mahsa15 )

این فن فیکشن با تمام فن هایی که خوندین متفاوته حتما بخونین چون واقعا زیباست و ایده جالبی داره ؛ در این داستان ماجرای واقعی زندگی رولینک و نگارش داستان هری پاتر افشا میشه و مسائلی درباره پشت پرده این اثر به نگارش در میاد.

پیشنهاد میکنم حتما بخونید

 

دانلود

.

نظرات 6 + ارسال نظر
tina یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ق.ظ

خخخخخخخ عجب تخیلی داشت نویسنده فن جالبی بود
دستت مرسی

طنزش قشنگ بود من هم خوشم اومد ازش

رضا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ب.ظ

ببخشید اینو اشتباهی فرستادم اینجا. داشتم درباره ی ایام زندگی هری پاتر حرف میزدم

اشکالی نداره
نظر بیشتر که اشکال نداره

رضا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

ایام زندگی. میتونم بگم داستان جالبی بود. یه نکته هایی توش داشت ک بعد از مدت ها روشن شدن اما خب زاییده ی ذهن نویسنده بود. آخرش هم ک نفهمیدم چی شد. مامان بابای هری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در کل ی جورایی داستان گنگی بود.

درسته سبک متفاوتی داره
دفتر خاطرات جینی
ایام زندگی و فن زندگی تلخ من هر سه حول خاطراته و دیدشون با فن های دیگه فرق داره

دوقلوها دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ق.ظ http://rlstine.blogfa.com

من فکر می کنم ایران بیشترین کشوری باشه که توش فن فیکشن هری پاتر نوشته شده باشه

نه یک سایت خارجی هست که کلی فن داره خیلی بیشتر از تصور

رهگذر یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:12 ق.ظ

سلام!
خدا قوت!خسته نباشید.

سلام
خواهش میکنم

سپهر یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ق.ظ

خیلی ممنون

خواهش میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد