کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اطلاعیه

سلام به دوستانی که این مدت همراه دائمی وبلاگ بودن

و هنوز هم با لطف خودشون منو همراهی میکنن

با تشکر از کمکها و نظرهای محبت آمیزتون

دوستان من چند روزی نمیتونم به وبلاگ سر بزنم

به علت بیماری که فشار زیادی به من آورده

تصمیم گرفتم حداقل چند روز از نت و هر کاری دور باشم

و بیشتر استراحت کنم

امیدوارم باز هم همراه این وبلاگ باشین

بعد این مدت سعی میکنم با کتابهای بیشتر در خدمتتون باشم

فعلا هم تب دارم اما میخواستم حداقل خبری بدم

پس فعلا به طور موقت ( شاید تا شنبه ) خدانگهدار


نظرات 9 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 06:22 ب.ظ

دلمان تنگ دوست است.
هنوزم که هنوزه وبلاگ خودته که منبع بزرگ کتاب حساب میشه!
یعنی هنوزم که هنوزه هی میام اینجا که کتاب دانلود کنم. خدا خیرت بده واقعا، مرد مؤمن.
به امید روزهای خوش برای این مرد بزرگ.

زهرا یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

هنوزم که مریضی
هیییییییی
نمیدونستم این قدر مدته که مریضی


امضا : ویزارد گرل

بهترم متشکر که سوال کردی
آریگاتو

AST دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.animated.blogsky.com

کتاب آرتمیس فاولو خوندی؟من تازه شروع کردم ولی از همین حالا عقیده دارم فوق العاده است!میشه لطفا برا دانلود بذاری؟

مجموعه آرتمیس فاول کامل توی لیست هست برای دانلود
خوشحالم راضی هستی

نرجس شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ق.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

سلام.یه نویسندس اسمش سایمون.آر.گرینه.
اسم مجموعه کتابش نایت سایده.رمان قشنگیه.توی فهرست موضوعاتت نبود به خاطر همین گفتم اگر میخواستی بزاری.
راستی اگه میخوای منو لینک کن منم لینکت کردم.

سلام
توی لیست هست بذارمش اما اینقدر لیست شلوغه مونده تو نوبت
لینک شدی

f.f پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم........
خواهش می کنم ولی کمک اصلی رو شما به
کتاب خونا می کنین !
ه این اولین وبلاگی بود که من در این زمینه پیدا کردم
و واقعا مدیونش هستم .

من که کاری نمیکنم
خودم هم علاقه به کتاب دارم
این فن هایی که دارم میذارم اول خودم میخونم بعد میذارم تازه دلم میخواد وقت داشتم کلی کتاب دیگه هم میخوندم
خیلی ممنون واقعا لطف داری
خوب قبلا ایمیل و اسم یا یک آدرس وبلاگ داشت نظرها اما الان مخفی شده

f.f پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ق.ظ

من هر روز سر می زنم

متشکررررررررررررررر
بیشتر سر بزن

f.f چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ق.ظ

وای
امیدوارم زودتر سلامتیتونو بدست بیارید ،

سلام
چه عجب سر زدی من نمیدونم کجا برات پیام بذارم ببینی اما از کمکهات متشکر

قاظمه چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ http://courtship70.blogfa.com

سلام
من عاشق مطالعم
وبت واقعا زیباست
لینکیدمت

لطف داری متشکر
من هم شمارو لینک کردم

پویا سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ب.ظ

ایشالا زود خوب بشی.

متشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد