کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

زندگی تلخ من ( فن فیکشن )

زندگی تلخ من

فن فیکشن دفترچه خاطرات شاهزاده دو رگه - زندگی تلخ من

نویسنده :Lily Evans

این فن فیکشن همونطور که از نامش مشخصه درباره سوروس اسنیپ هست و شامل خاطرات اسنیپ میشه . به نظر من که فن زیبا و قشنگیه . امیدوارم از خوندنش لذت ببرید . 

 

دانلود

.

نظرات 11 + ارسال نظر
بدبخت شدم شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:04 ب.ظ

اقاااا این سایتش باز نمیکنه

Mah80 چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام میشه یه لینک دانلود دیگه بذاری آخه ازاین لینک نمی تونن دانلودکنم
مرسی

haDis یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:17 ب.ظ http://kiss-the-dead.blogfa.com

سلام. یه سوالی دارم؟؟ فن فیکیشن یعنی چی؟؟!

سلام
فن فیکشن داستانهایی هست که طرفدارهای یک مجموعه نوشتن

tina چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

خیلی جالب بود ممنون

خواهش میکنم

mobina-lili چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ب.ظ

متشکر دوست عزیز

خواهش میکنم

حمیدرضا دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام ممنون خیلی دوست داشتم درباره زندگی اسنیپ هم بخونم یعنی مطالبی بجز اونایی که تو کتاب ۷ بود وقتی که این فن رو دیدم خیلی خوشحال شدم

سلام
الان درباره بعضی شخصیتها فن دیگه توی وبلاگ هست
مثل خاطرات جینی خاطرات هری خاطرات لوسیوس خاطرات لوپین جیمز و سیریوس و خاطرات اسنیپ
فکر کنم جمع فن ها جمعه

عرفان دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ http://jokfc.blogfa.com

این اسنیپ دیوونه رو ول کن فن فیکشن درباره خود پاتر بزار!!

همچین گفتم پاتر انگار من مودی ام

سعی میکنم تا شب یک فن دیگه بذارم

عرفان دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ب.ظ http://jokfc.blogfa.com

هورااااا هورااا کتابات خیلی باحاله ولی من بازم یه جمله مخصوص خودم رو بابد بگم: من فن فیکشن موخوآم!!!
دستت درد نکنه پارادایس جان با وبت حال میکنم
همش به وبت سر میزنم تا اگه آپ کردی زود بیام اون کتاب رو دان کنم فقط الان دو روزه!!!! آپ نکردی از تو بعیده
نگرانت شدم!! نکنه قهر کردی؟؟؟
پس تو کوجایی پس چرا نمی آیی؟؟ تو که منو کشتی رفتی تنها گذاشتی رفتی دروغ نگی به جز ما یه وب دیگه داشتی رفتی؟

لطف داری خوب من هم گاهی وقت ندارم یا مریض احوالم
علاوه بر این حاضر کردن کتابها و پستها و عکس و آپلودشون و.... همه وقت گیر هست

زهرا شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ق.ظ

خیلی خیلی ممنون .کتاب فوق العاده جالب و متفاوتی بود.

سلام متشکر باز هم سر زدی
طرفدار یعنی زهرا که دائم سر میزنه هر روز متشکر
من چند کتاب غیر فن فیکشن میذارم و بعد توی این مدت باز فن حاضر میکنم تا باز بیام با فن های جدید امیدوارم همیشه راضی باشی از کتابها و وبلاگ متشکر سر میزنی

سیزیف شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ق.ظ

ای بابا. من فکر کردم همه نوع کتابی دارین!

به مرور کتابهای بیشتری میذارم اما هدفم فقط کتابهای فانتزی هست

فاطمه شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.anna-f.blogfa.com

سلام پردیس جان ...
ببخشید بهت کم سر میزنم گلم ...
اخه دیگه زیاد کتاب نمی خونم...
فقط یه سوال داشتم من دنبال یه رمان به اسم گناهکارم تو سایت نودوهشتیا 806 ص بود ولی اونی که من دنبالشم حدود 1248 ص که کاملشه می خواستم بدونم اگه جایی دیدی میشه بهم خبر بدی گلم؟؟؟
ممنون ...
امیدوارم موفق باشی..

سلام اشکال نداره ولی تونستی باز هم بیا این طرفها
اصل اسم حسابم پارادایس هست به معنی بهشت

اسم این داستانو نشنیدم کاش گفته بودی نویسندش کیه شاید میشد بیابم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد