کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هاگوارتز در خطر ( فن فیکشن )

هاگوارتز در خطر
فن فیکشن هاگوارتز در خطر
نویسنده: مریم نادری
داستان این فن فیکشن سالها بعد از جلد هفتم سری هری پاتر روی میده . در دورانی که فرزندان شخصیتهای سری هری پاتر از جمله خود هری در هاگوارتز مشغول تحصیل هستن. 
 
دانلود
.
نظرات 10 + ارسال نظر
sahar دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:03 ق.ظ

با سلام خیلی ممنون این فن فیکشت های زیبارو جمع کردین
اگه فن فیکشنی هست که اخرش ولدمورت پیروز میشه و دوران تاریکی شروع میشه لطفا اسمشو بگین یا لینکشو قراربدینلطفا
ممنون

نرجس جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ق.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

سلام.
راستی راستی 5جلدو داری؟
دانلود کردی یا خریدی؟
به خدا من دارم جون میدم تا یکی ترجمش کنه.
یکی از وبسایت های فروش کتاب جلد5رو واسه خرید گذاشته بود.به آبجیم گفتم گفت ممکنه وبش معتبر نباشه ممکنه پولو بقاپه دیگه هم پیداش نشه ینی حال من تو اون لحظه

وبلاگت نظر گذاشتم قبلا هم که جواب داده بودن دیگه نظر من فایده نداشت

نرجس شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

سلام.
آره عزیزم.من توی نوشتنش اشتباه مینوشتم.همونcom.بوده.
راستی منم میخوام دوتا رمان رو بهت معرفی کنم احتمالا یکیشونو خوندی.
اولی الکس رایدره.پلیسیه مث جیمی کواتز.
دومی یه رمان جادوییه به اسم آشیانه افسانه.آشیانه افسانه رو میتونی از وبم دانلود کنی.این رمان مخصوص نوجوان هاس اما حاضرم قسم بخورم خواهر20ساله من با خوندن این رمان شدیدا عاشقش شد

سلام
الکس رایدر توی قسمت نویسندش آنتونی هروویتس هست
اتفاقا امشب نسخه کم حجم ترشو میذارم
آشیانه افسانه رو دارم اما فعلا نخوندم هنوز جیمی کواتزو هم تموم نکردم

نرجس شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ق.ظ http://ranginkamun.rozblog.ir

ببیناگه نمیتونی بیای وبم،توی صفحه گوگل بزن وبسایت محرمانه18-.
حتما کلی وب خبری توی لیست میاد اما یکیشون دقیقا نوشته محرمانه18.
تمام تلاشتو کن شدیدا میخوام باهات رابطه برقرار کنم آخه تاحالا هیچکس انقدر درمورد کتابا توضیح نداده.
اصن وبت یه چیز دیگش

متشکر
راستی وبلاگت توضیح دادم چرا لینکهات کار نمیکنه
داری اشتباه آدرس میدی

آسمان. سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ب.ظ

این چند جلد؟ آخه توی دانلود شده ی خودش نوشته هاگوارتز در خطر 2

سلام
این کتاب یک جلده
الان نگاه کردم 2 نداشت توی پست

رضا پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ

چرا نمیشه دانلود کرد? وقتی روی دانلود کلیک میکنم میاره server error in. Application. چی کنم?

ظاهرا الان سرور ترینبیت مشکل دار شده امیدوارم زودتر درست بشه
الان برای سرور پیام دادم تا رسیدگی کنن

رضا پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:44 ق.ظ

سلام. وبلاگت معرکس. عالیه. حرف نداره. البته من فقط هری پاتریست هستم. و از قسمت این فن فیکشن هات بی اندازه متعجب و خوشحالم. خیلی کارت درسته. خیلی وقت نیست ک با این وبلاگ آشنا شدم ولی اولش میخواستم در عرض یک هفته همه ی فن هارو بخونم ولی دیدم اصن امکان نداره. خیلی زیادن. ولی تا حالا از هری پاتر شوالیه ۱۷ ساله خیلی خوب بود.

سلام
در عرض یک هفته !!!! بیشتر از 20 هزار صفحه فن هست شاید بیشتر از 30 هزار ماه ها طول میکشه خوندنشون سعی میکنم باز هم بذارم احتمالا دو شنبه و فن جدید

پریا پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ http://story-for-us.blogfa.com

خخخخخخخ باشه میام بازم ممنونم این چند روز چون خاظرات خون آشام رو گذاشتی و من نمی تونستم بخونمش نیومدم وگرنه همش سر میزدم

متشکر سر زدی
فکر کردم دیگه نمیای نظر بازدید کننده ها باعث میشه کتاب بذارم بخصوص اونهایی که دائمی هستن و همیشه نظر میدن اگه نه من هم خسته میشم و بی حوصله یا وقت ندارم
اما بخاطر شما میام و باز پست میزنم پس زیاد بیا زیاد نظر بذار

پریا سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:24 ب.ظ http://story-for-us.blogfa.com

اوووووووووو دستت درد نکنه برای این فن فیکشن ها...این فن بر میگردم که مال الستوره بالا نیومد روی تبلت اما اشکالی نداره میتونی زودی دوباره فن بذاری؟
راستی ادرس وب الستور رو داری؟اونی که من میرم خالیه ممنون میشم بذاری راستی مال وب هرمیون چی؟هری 2000 اون که اصلا قاطی پاتیه هیچی نمیشه خوند اگه ادرس اونم بدی ممنون میشم

سلام متشکر باز هم سر میزنی چند روزی ازت خبری نبود
لینک بر میگردمو الان امتحان میکنم درباره وبلاگ هری پاتر 2000 اون وبلاگ مدتهاست که رها شده خیلی از لینکهاش هم ناقص هستن یا پاک شدن من همه اون فنهارو اینجا گذاشتم و ناقص ها چون ناقص هستن قرار ندادم وبلاگ الستور هم پاک شده توضیح توی وبلاگت میدم
باز هم سر بزنی باز نری غیب بشی

زهرا یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 ب.ظ

وای مرسی دوباره از این کتابا گیرم اومد.
یادم رفت بگم راحت باش ازش استفاده کن کلا این ایمیل رو به خاطر همین کارها درست کردم.
خوراک امشبم جور شد.

خواهش میکنم
من دیشب میخواستم کتاب دیگه بذارم اما از روی نظرها فهمیدم هستی و بعد تصمیمم عوض شد و برای شما فن فیکشن جدید گذاشتم
الان هم حدودا 15 کتاب برای گذاشتن حاضر کردم و از جمله یک فن فیکشن
به محض اینکه خاطرات خون آشام کامل بشه سعی میکنم فن فیکشن جدیدو قرار بدم
چه خوراک خوشمزه ای امیدوارم بهت بچسبه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد