کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و پایان راه ( فن فیکشن )

هری پاتر و پایان راه

فن فیکشن هری پاتر و پایان راه

نویسنده : حکیمه

این فن فیکشن از نظر ایده و روند با تمام فن  های دیگه متفاوته . داستان زیبایی هست و امیدوارم از خوندنش لذت ببرید . فایل

این کتاب دو قسمت بود اما به خاطر اینکه صفحه ابتدایی قسمت دوم حذف نشه بدون تغییر یکپارچه کردم چون در بخش دوم این فن نام مرحومه پونه ( لینا ) نویسنده وارثان هاگوارتز به عنوان یکی از ویرایشگرهای این فن زیبا وجود داره. نویسنده این فن یک داستان دیگه هم در دست نگارش داشت که بعد رها کرد و ناقص موند متاسفانه.

 

دانلود

.

نظرات 11 + ارسال نظر
HANA چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 11:51 ق.ظ

من دنبال فن هایی میگردم که دراکو توش زیاد باشه

tina چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ق.ظ

عاغا من به شخصه عاشق این یکی شدم یعنی تخیل نویسنده به طور عمودی تو لوزالمعده امهردفعه یاد ماجرای هری و ولدمورت میوفتما میزنم زیر خنده دقیقا از وقتی که گفته شد تا اخر داستان هر چندوقت یادم میفتاد میزدم زیر خندهخلاصه کلی حال کردم
دست خودت و نویسنده باهم مرسی

من هم از نظرات شما بسی میخندم و خوشحال میشم نظراتت شاده و قشنگ
تازه خوشحالم نرفتی و هنوز هم جدی داری وبلاگو دنبال میکنی
آریگاتو

رضا دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

داستان بدی نبود. اما جالب هم نبود حوصله سر بر بود. اسم فن های خوب و مینویسی؟ دیگه نمیدونم چی بخونم. طولانی باشن خیلی خوبه

به نظرم همه فن ها ارزش یکبار خوندنو دارن
این مدت کم پیدا شدم ببخشید دیگه کلی کتاب هم حاضر هست اما وقت گذاشتن نیست فوقش بیام نظر جواب بدم که اون هم وقت نمیشه
چند فن دیگه مونده که باید بذارم اما .....
البته زیاد نیست

حمیدرضا دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام خسته نباشید واقعا ممنون خیلی قشنگ بود من تمامی فن های داخل وب شمارو خوندم بجز دوتاش که یکیشو دارم میخونم واقعا عالی بودن همشون واقعا زحمت کشیدین ممنون

به به چه فن خونه جدی و قهاری

همه فن هارو تا الان اگه خوندی منتظر باش باز هم میذارم
همین الان هم یک فن دارم حاضر که احتمالا فردا شب میذارم

سلام جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام، خیلی خوب بود، خوشحالم که اخرش هری رو به کشتن نداد اونم بعد از اونهمه بدبختی:-)
بعضی از فن هایی که خوندم نصفه بوده شما احیانا ندارید کاملشو؟
-هری پاتر و انجمن نظام سیاه (جلد1شو فقط گیر اوردم)
-تالاب مرگ(3فصلش فقط خوندم)
-شور عشق(23فصلشوخوندم)
-البوس سورس پاتر و جهان 13 گانه(10فصلشو خوندم)
-البوس پاتر و دنیای فردا(6فصلشو خوندم)
ممنون می شم اگه کامل اینارو دارید بذارید.

این فن ها همه ناقص هستن دیگه هم ادامه پید ا نکردن
من هم فن ناقص تا حالا توی وبلاگ نذاشتم البته چند فن کامل دیگه مونده که باید بذارم همچنان
از طریق ایمیلی که توی پست ثابت گذاشتم میتونی خبر بگیری یا از طریق همون آیدی تو مسنجر

مهتاب پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ http://n-selena.mihanblog.com

وبت عالی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

حتما برات نظر میذارم

bahar سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ

in kheili khoobe,nemidunestam hamchin chizi hast!!merc

خوشحالم خوشت اومده
بقیه رو هم بخون بعضی از این خیلی بهتره

سپهر شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ب.ظ

وای خیلی خوب بود بازم از این فن فیکشن های طولانی داری؟؟براام مهم نی قویه یا ضعیف فقط فن فیکشن باشه ممنون فقط یادت نره هرچی باشه فقط طولانی باشه

چند فن فیکشن دیگه باقی مونده سعی میکنم دوشنبه یک فن جدید بذارم

دوقلوها جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ق.ظ http://rlstine.blogfa.com

سلام...با تاخیر عیدتون مبارک[گل]
یک کتاب جدید تر دیگه از آر.ال.استاین در وب گذاشته شده لطفا سر زنید و نظر فراموش نشود[گل]

متشکر من هم سر زدم
این دو روز که تمام لینکهای دانلودم خارج از دسترس بود
شکر خدا بالاخره درست شدن
حالا باید فکر کتاب جدید برای گذاشتن باشم

عرفان پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ http://jokfc.blogfa.com

تو که توی بلاگ اسکایی برو مطالبت رو توی پیکو فایل آپلود کن

پیکو فایل کنده و من ازش خوشم نمیاد
تازه فضاش محدود هست الان من 1700 مگ کتاب آپلود کردم
پیکو فایل فضای کمی داره و مدیریتش هم خوب نیست

عرفان پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ http://jokfc.blogfa.com

هورااااا هوراااااا
بالاخره به راه راست هدایت شدی

خواهش میکنم
حالا هم که من فن گذاشتم ترینبیت ترکیده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد