کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

آتش خوار بر می خیزد

آتش خوار بر می خیزد

برج سوخته جلد دوم آتش خوار بر می خیزد

نویسنده : مرحوم حمید یکتا

این داستان یک فانتزی ایرانی هست نوشته یکی از مترجمین سطح نت که همراه برادرش مرحوم حامی یکتا در سطح اینترنت در زمین کتاب فعالیت داشتن . این کتاب درباره خدایان یونان باستان هست . 

روح هر دو برادر شاد

 
دانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریا چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ

ببخشید برام به کجا فرستادی؟نه تو جی میلمه نه تو وبم بهم بگو کجا می فرتسی دیگه برم اونجا

ببخشید چرا عصبانی هستی
من سه یا چهار نظر وبت گذاشتم
دو تا از فن هارو برات فرستادم یکی دیشب یکی هم شب قبل
من فکر کردم حالا که وبلاگت دوباره باز شده نظراتو میخونی برای همین اونجا لینک دادم
شما بگو کجا بدم از این به بعد همونجا بفرستم

پریا دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ب.ظ

خیلی ممنون برای داستان باید بشینم بخونمش

سلام خوش اومدی
من فردا برات کتابهارو میفرستم راستش وقت نشد همه رو حاضر کنم
فردا اون پنج فن در خدمت شماست
دیگه بقیش دست شمارو میبوسه
یکی الان حاضره برات الان میفرستم

دوقلوها دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ب.ظ http://rlstine.blogfa.com

سلام
منم قبلا دلتورا رو تو یک پست همشو گذاشته بودم به صورت اسکن بودش ولی الان دوران اژدها داره می تایپتش وقتی جلدای بعدی اومد می زارمش
منم دارم پست های قبلیم رو دارم ویرایش می کنم بعضی از لینک ها خراب شده دارم درستش می کنم

سلام
من هم دوران اژدها عضوم دانلود کردم اما وقت نکردم لینکهارو عوض کنم
لینکها درد سره دو روز لینکهای من کلا خراب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد