کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

کمد شماره ی سیزده

locker 13

نویسنده : آر. ال . استاین 

مترجم : غلامحسین اعرابی 

لوک به شانس اعتقاد زیادی دارد اما در اولین روز سال هفتم در مدرسه ی جدید ، کمد شماره ی سیزده به او می رسد . دوست لوک ، هنا ، پشت سر هم شانس می آورد . راز خوش شانسی هنا چیست ؟!!

 

دانلود

.

نظرات 8 + ارسال نظر
کیمیا احسانی پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

قشنگ ترین کتابی بود که تا حالا خوندم ممنونم

به چه طرفدار جدی ای

رکسانا پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ

عالیبود

رضا چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:26 ب.ظ

من تتازگیا ب استاین رو آوردم. فقط داستانش درباره ی گرگینه رو خوندم اما قشنگ بود. امیدوارم داستانهای خوب ترش رو بزاری. مثل ساعت حشت ک میگن ود استاین گفته بهترین کتابمه. اما نمیدونم چرا دوست دارم کتاب هایی رو ک چاپ شدن داشته باشم. خیلی دوست دارم همه رو توی یه آشیو شخصی واسه خودم داشته باشم. اما بابام واسم نمیخره
داستان ترسناک نباید بخونی.
البته اگ ترسی هم تی داستان هاش باشه. بیشتر نثر و ایده قشنگ داستان جذبم کرده

توی ترسناک بودن قطعا دارن شان حرف اولو میزنه اما داستانهای خیلی سیاهه
من خودم از این همه سیاهی بدم میاد

مهدیه جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

پس مدرسه ی ترس چی؟

یک مدته خیلی کم میام وبلاگ
شرمنده

دختر شرقی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ب.ظ http://Englishlog.blogfa.com

سلام سایت خوبی داری من عاشق استاینم و تقریبا همه کتاباشو خوندم.
یه پیشنهاد دارم برات،احتمالا تو هم مثل خیلیا به زبان اهمیت نمیدی.اما من یه وبلاگ با عنوان مدرسه زبان ساختم،امتحان داره تایین سطح و کلا همه چی...
خوشحال میشم بیای و تو مدرسه ثبت نام کنی.
اگرم زبان بلدی به عنوان یه استاد باهام همکاری کنی

سلام
سر زدم نظر گذاشتم
متشکر سر زدی

گل گندم جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ق.ظ http://fantasy-book.blogfa.com

اولین کتابیه که از استاین خوندم!
خخخخ
خودمونیما کتاباش برا بچه های حداکثر دوازده سال ترسناکه!
برا من بیشتر خنده داره

سلام
من هم بیشتر برای سرگرمی میخونم البته نه استاین
فعلا جیمی کواتز

پریا چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

من اینو قبلا خوندم سکته کردم وقتی تموم شد ولی اسم من اهریمن خیلی مسخره بود

من از استاین فقط یک کتابشو خوندم
من مارتین نیستم بقیه کتابهاشو وقت نکردم

مرجان سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:48 ب.ظ http://msh9600.blogfa.com

سلام.واااااااااای.بخدا عاشق پستاتم
ممنون که کتاب های مورد علاقه منو توی پستات میذاری

سلام
متشکر سر زدی
خوشحالم راضی هستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد