کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هدف ( جیمی کواتز )

جیمی کواتز : هدف

مجموعه قدرت عجیب جیمی کواتز جلد دوم هدف

نویسنده : جو کریگ

پس از فرار جیمی کواتز از انگلستان او وارد فرانسه میشود اما نخست وزیر که از جانب او احساس خطر میکند دستور میدهد تا دومین قاتل انسان ماشین برای کشتن جیمی به فرانسه اعزام شود . حالا جیمی دشمنی خطرناک به نام مایکل در برابر خود دارد . انسان ماشینی با قدرت بیشتر که از او دو سال بزرگتر است. نتیجه این مبارزه چه میشود ؟

سرنوشت جیمی و همراهان او چیست؟

 

دانلوددانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
الماس سیاه یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ب.ظ

آره مشکلش همینه اما برای آپلود عالی، دردسر هم نداره.
زیاد ولی منتظر جواب ازشون نمون، عادت دارن جواب رو میپیچونن. بازم میگم منتظر داستان های جدید هستم و امیدوارم وبت بهترین وب تو زمینه فانتزی و کتاب هاش شه.

راستی میتونی کتای های اینگلیسی رو هم بزاری(البته مال من خوب نیستو نمی تونم بخونم) اما مطمئنا هستند افرادی که خششون می یاد.

موفق باشی و دنبالت می کنم

متشکر
درباره جواب دادن حق داری
درباره کتاب انگلیسی میتونم اما راستش کتاب فارسی الان زیاد هست که نذاشتم بخصوص ویرایش یا آپلود تمام کتابها برای همین فعلا خیلی گیرم

الماس سیاه یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

منتظرم، راستی اگر خواستی ایمیلت رو توی جواب همین پست بزار برات دعوت نامه بیان بلاگ رو بفرستم.
بهت یک جایی برای ساخت وبلاگ و آپیلود میده، که البته برای ساخت ویلاگ کمابیش باید پول خرج کنی، اما چون اینجا رو داری میتونی از آپلود سنترش استفاده کنی، نه تبلیق داره و نه سختی و محدودیت مثل پیکو و ترا و... .
بهترین مکان برای آپلود و هر چند تا از دوستان هم که تو کار کتابن از اون استفاده می کنن، میگن بهترین.
البته باید عضویت داشته باشی و یا دعوت نامه داشته باشی که اونم فقط کافی ایمیلت رو اینجا بزاری برات بفرستم.

سلام
داشتم مطلب میذاشتم الان دیدم نظر هست البته مطلب که نه بیشتر ویرایش دوباره مطالب
توی صندوق بیان عضو هستم ولی اصلا ازش تا حالا استفاده نکردم اصلا باید بگردم ببینم رمز و نام کاربریم اونجا چی بود ترینبیت خیلی امکانات داره اما خوب پاسخگوییشون به مشکلات ضعیفه الان چند روزه برای یک مشکل پیام میدم پشتیبانی حتی زحمت نمیدن یکبار جواب بدن

الماس سیاه شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

عالی بود ، همیشه دنیالت می کنم.
جلد های بعدی رو کی میزاری

سلام
متشکر دارم تمام لینک کتابهارو بازنگری میکنم زود میذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد