کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

گروشام گرینچ و جام نحس«بازگشت به گروشام گرینج»

گروشام گرینچ و جام نحس

جام نحس درواقع ادامهٔ داستان گروشام گرینج است که به سال ۲۰۰۳ برای مشخص‌شدن ارتباط آن با گروشام گرینج، به «بازگشت به گروشام گرینج» تغییر نام یافت.

گفته شده که احتمالاً خانم رولینگ (نویسنده هری پاتر) از این کتاب الهام گرفته‌است و البته نامی از آنتونی هوروویتس ذکر نکرده‌است و آقای هوروویتس فقط در وب گاه رسمی اش به این موضوع اشاره کوچکی کرده‌است.

گروشام گرینچ عنوان کتابی از آنتونی هوروویتس نویسنده ی انگلیسیه که از دو جلد گروشام گرینچ و گروشام گرینچ و جام نحص تشکیل شده. عده ی زیادی مجموعه ی هری پاتر رو الهام گرفته از این کتاب میدونند.شما هم اگه این کتابو مطالعه کنید خواهید دید بسیاری از شخصیتهای داخل این کتاب شباهتهای زیادی با شخصیتهای هری پاتر دارن .! حتی بسیاری از حوادث و مکانها شمارو به یاد سری کتاب هری پاتر می ندازه .

 

دیوید پسر نوجوونیه که وضعیتش توی مدرسه اصلا خوب نیست و مدیران دائم ازش گله میکنن. روزی نامه ای برای والدین دیوید از طرف معاون مدرسه ای میاد که کسی تا حالا چیزی ازش نشنیده و شرایطی که در نامه شرح داده شده کاملا باب میل پدر و مادر دیویده و حرف دلشون رو میزنه. از این رو بلافاصله پسرشون رو به این مدرسه روانه میکنن، به مدرسه ی گروشام گرینچ توی یکی از جزایر انگلستان؛ پس از ورود به مدرسه دیوید و دو همراهش که دانش آموزان جدید مدرسه هستن هر روز متوجه چیزهای عجیب و غریب میشن و مرتب سعی میکنن که از مدرسه فرار کنن. تا اینکه میفهمن این یه مدرسه ی معمولی نیست و عواملش خون آشام و گرگینه و جادوگر  و شبح هستند...

دانلوددانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
n چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:12 ب.ظ

هیییییییییییییییییییچ شباهتی ب هری پاتر نداش واقا قشنگ نبود نسبت به کارای دیگ این نویسنده و نسیت به هری پاتر

چرا مثلا مدرسه معلمی تغییر شکلی که به گربه تبدیل میشه یا پرواز با چوب جارو همه مشابه هستن. دقت کنید که این کتاب حدودا 20 سال قبل از هری پاتر نوشته شده

باران چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ق.ظ

بله . من خوندم .
کاملااااا واضحه رولینگ از روی این هری پاترو نوشته و به همین خاطر هرچی هری پاتر می رفت جلو از اون زیباییش کم می شد چون ایده اصلی برای نویسنده دیگه ای بوده و ذهن رولینگ با اینکه خیلی خوب بود اما قادر نبود مثه هوروویتس داستانو بنویسه.

بله . تازه جادویی که توی این کتاب هست قدرتمند تر به نظر میاد
البته این کتاب حدودا 20 سال قبل از هری پاتر نوشته شده و اون هم زمانی که همچین سبکی شناخته شده نبوده و این مجموعه برای خودش یک پدیده بوده.

باران سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

عزیزم این کتاب ادامه نداره؟

این کتاب دو جلد هست که هر دو موجوده
داستان قشنگیه
به گفتی خیلی افراد رولینگ ایده هری پاترو از همین کتاب گرفته

نرجس یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

میگم این کتاب رو به دسته آنتوان هوریتس اضافه کن.
اسمش کلبه نحسه.
تازه دانلودش کردم اما ظاهرا هر زنی میره اونجا میمیره!

چشم حتما
کلبه نحس جزء داستانهای کوتاه هروویتس هست دارم اما فعلا چون پستهای در انتظار زیاده ارسال نکردم

نرجس شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ب.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

دفعه قبل اومدم لینک خراب بود.میخواستم برات نظر بزارم
بگم لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه لینکش خرابه

دارم تمام لینکها و کتابهارو دوباره از اول درست میکنم
کتابها با حجم کمتر و لینک کمکی
متشکر خبر دادی زود باید درستش کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد