کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

رولت روسی

رولت روسی

جلد دهم مجموعه الکس رایدر

خوب این پست بیشتر جنبه اطلاعاتی و آگاهی داره.

من سری کتاب های الکس رایدر رو نخوندم و ابتدا تصورم بود 7 جلد هستش بعد متوجه شدم 9 جلد ترجمه شده موجوده و یک جلد دیگه هم ترجمه نشده وجود داره .

رولت روسی جلد دهم الکس رایدر هست که در سال 2013 چاپ شده.

در حل حاضر این جلد کتاب ترجمه نشده و برای همین این پست تنها برای اطلاع هستش.

هر وقت این نسخه ترجمه شد من هم توی وبلاگ میذارم

طبق اطلاعات دوستان در نظرات اینجلد درباره یاسن گرگروویچ هست .

.

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.booklibrary.rozblog.com

سلام عزیزان میخاستم بهتون بگم که من کتابانگلیسی قسمت ده آلکس رو دانلود کردم و بله درمورد یاسن گروگرویچ است و منشروع به ترجمه ی این کتاب کردم فصل یکش رو هم برای دانلود گذاشتم توی سایتم و فصل های بعدیش رو هم خواهم گذاشت امیدوارم بیاین و سربزنین چون سایتم خیلی نو پا هست چند روز پیش بازش کردم خوشحال میشم بیاین و دانلود کنین و درمود نوع ترجمم نظر بدین ممنون میشم
اینم لینک سایتم www.booklibrary.rozblog.com

سلام
اومدم نظر گذاشتم منتظرم کامل بشه
امیدوارم موفق باشی

Sina یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:13 ب.ظ http://rldarrenlibrary.blogfa.com/

من لینکت کردم
تو هم منو به اسم کتابخونه ترسناک و فانتزی بلینک

چند بار سرزدم اما لینک نشده بودم
الان هم دوباره دیدم لینک نکردید

نرجس شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:39 ق.ظ http://ranginkamun.rozblog.ir

بازم سلام.
الان ساعت یک و چهل دقیقه ی شبه.
میدونی چیکار کردم؟به انگلیسی زدم دانلود رولت روسی، رفتم نیگا کردم،یکیشون یه توضیح کوچیک داده بود.با انگلیسی دست پا شکسته ای که داشتم خوندم که این داستان درمورد یاسن گرگروویچ هستش.

سلام
آفرین آفرین
خیلی علاقه به کتاب داری که اینقدر تحقیق کردی
من خودم فقط موقع زدن پست کمی تحقیق کردم الان دیگه وقت ندارم برای بازنگری

نرجس جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ http://ranginkamun.rozblog.ir

سلام عرض شد.
این اولین باره که میام وبتون و خوشحال میشم شما هم به وب من سر بزنید.
من هم با زینبجان موافقم احتمالا درمورد یاسن هستش.یاسن با اینکه آدمکش بود اما من دوسش داشتم.
باز هم از خبر خوبتون تشکر میکنم.

سلام
متشکر سر زدی
خوش اومدی من هم سر میزنم
لینک وبلاگ ظاهرا خرابه لینک وبلاگو شاید اشتباه گذاشتی باز نمیشه

ضحی شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ب.ظ

حق با شماست رولنت روسی فعلا در بازار نیست و در دست ترجمه ست. مجموعه قشنگیه :)
جیمی کواتز رو هم سر فرصت انشالله میخونم :)

حیف که جیمی کواتز هم ناقصه و همش نیست واقعا قشنگه الان وسط جلد دوم هستم

ضحی شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ق.ظ http://eskele.blogsky.com/

سلام ممنون از اطلاع رسانیتون. منتظر جلد دهم در وبلاگ شما هستم

سلام متشکر سر زدی وبلاگم
جلد دهم که فکر نکنم وجود داشته باشه البته ترجمه شده یک دوست هم توی نظرات گفت جلد دهم درباره یکی از شخصیتهاست
مجموعه جیمی کواتز هم مثل الکس رایدره ظاهرا البته من الکسو نخوندم ولی جیمی که واقعا قشنگه

زینب جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
به نظرم قابل ذکر بود که ماجرای الکس تو بازگشت عقرب تموم میشه
البته من ابنو نخوندم اما گویا درباره یاسن گرگوروویچ هستش:)

متشکر
من اصلا این مجموعه داستانو نخوندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد