کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

نبرد با شیاطین ( کل مجموعه + لینک کلی )

نبرد با شیاطین

این مجموعه حول سه شخصیت اصلی در گردش است: گرابز گریدی، کرنل فلک و بک مک‌کن. با آنکه آنها یکدیگر را به دفعات دیدار می‌کنند ولی هرکدام از زمانی متفاوتند، گرابز در زمان کنونی زندگی می‌کند، کرنل در ۱۹۷۰ و بک حدودا ۳۵۰ بعد از میلاد مسیح. کتاب جزئیات جنگ‌هایشان علیه ارباب شیطانی لرد لاس و همراهان شیطان زیاد او و شیطان سایه‌ی مرموز است که قول داده جهان را از شر انسان‌ها پاک کند و حتی مرگ را نیز متوقف کند. با هم و به کمک مرید شخصیت‌های اصلی به دفعات تلاش‌های دیموناتا را برای سلطه بر جهان خنثی می‌کنند.

 

 

وقتی دارن شان مشغول نوشتن حماسه دارن شان بود داستان لرد لاس و دیموناتا بر او الهام شد. او کتاب را نوشت و تا زمانی که حماسه دارن شان تمام شد، آن را رها کرد. در ابتدا او ایده‌ای برای اینکه این کتاب به مجموعه تبدیل شود نداشت، ولی بعد از آن بک، دیو همخون و رستاخیز شیطان را نوشت. سپس احساس کرد که کتاب دیگری لازم است تا نشان دهد چگونه قدرت جادویی گرابز توسعه یافت. برای همین فاجعه اسلاتر آفریده شد. در آن زمان دزد شیطانی وجود نداشت، برای همین او کتاب دیگری نوشت که نشان دهد چرا از دست دادن چشم‌های کرنل مسئله‌ی مهمی بوده است.

در آخر کتاب شش، شخصیت‌های اصلی نگاهی اجمالی از شیطانی دارند که سایر شیاطین را رهبری می‌کند. او شبیه سایه‌ی سیاهی دارای بازوهای متعدد است، به دلیل ندانستن اسمش، به این هیولا لقب سایه دادند. در کتاب هفت معلوم می‌شود که سایه چیزی جز مرگ نیست که زمانی که بک از مرگ گریخت، حاوی وجدان شده و بدنش از ارواح مردگان است.

واتراستونز به کمک دارن شان، مسابقه‌ای برای ایجاد شیطانی جدید در کتاب نهم اجرا کردند. برنده اسلیگستاتا را ایجاد کرد که در جلد جلوی کتاب به تصویر کشیده شده است.

لرد لاس

دانلوددانلود

دزد شیطانی

دانلوددانلود

فاجعه اسلاتر

دانلوددانلود

بک

دانلوددانلود

ددمنش

دانلودددمنش

رستاخیز شیطان

دانلودددمنش

سایه مرگ

دانلودددمنش

جزیره گرگها

دانلودددمنش

ندای مرموز

دانلودددمنش

دلاوران جهنم

دانلودددمنش

لینک کلی تمام جلدهای مجموعه در یک فایل

حجم 35 مگ

دانلوددانلود

.

نظرات 27 + ارسال نظر
mohamad.npk پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1400 ساعت 10:12 ق.ظ

بدون سانسوره؟ آخه تو یه سایتی خوندم به شدت سانسور شده

رهام یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1399 ساعت 12:05 ب.ظ

باسلام
من این مجموعرو خیلی دوست دارم و واقعا قشنگه ولی مجموعه ی سرزمین اشباح قشنگ تر بود چون قابل باور تر از این مجموعه بود و خون و خونریزیش از این کمتر بود
کسایی که تو این جمع اوتاکوان حرف منو می فهمن . من تو ذهنم هر کلمه ای رو که می خوانم به صورت انیمه در میارم و با هر کلمه انیمرو پیش می برم واقعا باحل میشه

رهام دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 10:46 ق.ظ

خیلی مجموعه ی خوبیه ولی سرزمین اشباح از نظر داستانی خیلی قشنگ تر جذاب تر و واقعی تر به نظر می رسید چون از هیولا میولا توش نداشت بنایر این قابل درک تر شد ولی این مجموعه هم واقعا قشنگه و جای خود دارد بهتون پیشنهاد می کنم حماسه ی لارتن کرپسلی رو هم بخوانید
ولی من تو جلد پنجم نبرد با شیاطین واقعا کپ کردم یسری چیزهای بدی داشت که برای من که ۱۳ سالمه زیاد خوب نبود ولی حالا عیبی نداره به نوبه ی خودش خوبه
من کتابارو می خوانم و بعد به صورت انیمه تو ذهنم به نمایش در میارم و با خوندن هر کلمه اون صحنرو پیش می برم کسایی که اوتاکوان می دونن چی می گم شما هم به صورت انیمیشن یا هر چیز دیگه ای همین کهرو بکنید

فاطمه پورمحمد یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 01:26 ب.ظ

خیلی عالی بود. دست شما درد نکنه. من این مجموعه رو خیلی بیشتر از سرزمین اشباح دوست داشتم. اون که حسابی رفت روی مخم. پایان تلخ و کلاً قهرمان داستانی که مدام بقیه باید ازش محافظت می کردن خودش همیشه کم می آورد. خیلی برای شخصیت اول بودن ضعیف و بی فکر و خیلی جاها جوگیر و احمق بود. ولی گرابز دموناتا خیلی بهتر عمل کرد. قهرمانی برازندش بود. به هر حال ممنون از ترجمه های تمیز و لینکایی که همشون درست کار می کرد.

حدیثه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:29 ب.ظ

راستش من از شخصیت درویش خیلی خوشم اومد.... اما چون از زبان سه شخصیت بود یه واقعه رو چندین بار تکرار میکرد .... با قصه های سرزمین اشباح بیشتر حال کردم!! راستی این شخصیت درویش منو چه قدر یاد لارتن کرپسلس انداخت جلد نه که از زبون کرنل بود فوق العاده خسته کننده بود مخصوصا وقتی رفت یه دنیای دیگه ولی خوب اشباح خیلی بهتر بود

لرد سینا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:54 ب.ظ

میتونم بگم عالی بود
حتی برای من که 13 سال دارم
همین طور اگه سریع بخونید ، می تونید مثل من در عرض 3 روز فقط هم ظهر ها خوند و تمامش کرد
من تا الان به جلد 7رسیدم ولی تابستون تمامش می کنم

ناشناس ( شما بگو حر امام زمان ) چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام . دانلود تمام فایل ها رو از picofile.com بگیریم یا trainbit.com ؟ ممنون از سایت خوب و کاملتون

فرق نداره
کتابها هر دو جا اپلود شده تا راحتتر دانلود بشه برای همه

ناشناس ( شما بگو حر امام زمان ) چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام . دانلود تمام فایل ها رو از picofile.com بگیریم یا trainbit.com ؟ ممنون از سایت خوب و کاملتون

اسب سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:50 ب.ظ

خیلیىىىىىىىىىىىىى کتاب خوبیه باید خوندش:

Darren shan یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:44 ق.ظ

من هنوز کتاب دیموناتا رو نخوندم ولی به غیر از این همه کتاب های دارن رو خوندم

پارمیس شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
کتاب های دارن شان از یک نظر عالی هستن اما از یک نظر ادمو افسورده میکنن مثلام من سر حماسه لارن کریپسلی واقعا افسورده شدم سر دان شان هم همینطور مقصوصا جلد نهم اما دارن شان واقعا یک نویسنده کامل هم و کتاب هاش رو با پایانی پیش بینی نشده تموم میکنه و این ب داستان اوج میده من ک خوم طرفدار دو اتیشش ام
راستی میدون مجموعه ذامبی از کجا میشه دانلود کرد

عاشق بک دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:56 ب.ظ

عاااااااااااالیه
فقط همین

ترانه چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:37 ب.ظ http://book-man.blogsky.com

واقعاعالیییییییییی.من که عاشقش شدم.ولی ای کاش درویش نمیمرد.خیلی شخصیتش جالب بود.ولی من تو قسمتای اخر کاملا ناامید و افسرده شدم.این مجموعه حتی از قصه های سرزمین اشباحم قشنگ تره.اون که کلا ادم ته داستان داغون میشه بااون پایانش.ولی به هر حال ازتون ممنونم

گرگ نما چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:48 ق.ظ

عالی دیگه چی می تونم به غیر این بگم؟

Atena پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:55 ب.ظ http://overseamusic.blogfa.com

من تازه این مجموعه رو تموم کردم فووووووق العاااااااادست :)))
کلا نوشته های دارن شان محشرن...

کل کتابهایی که از دارن بود و میشد گذاشت گذاشتم

عشق گرابز پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ب.ظ

مممممن عااااااشقش شدم بهترین کتابی بود که تا حالا خونده بودم و به همراهش افسردگی و اضطراب هم اومد

من سر مجموعه حماسه لارتن کرپسلی کامل افسرده شدم

Negar شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ق.ظ

عااییییه بهترین نویسنده داستان های تخیلیه
پیشنهاد میکنم بقیه کتاباش هم رخ کنید مخصوصا سرزمین اشباح و یا جلاد لاغر
کتاب دلت را هم بد نیسن
من ک هیچ وقت از خوندن اینا خسته نمیشم
مرسی ک کتابا رو گذاشتین خیلی عالیه

تمام کتابهای دارن شان هست اگه از قسمت دسته بندی ها نام دارن شانو انتخاب کنید تمام کتابها نمایش داده میشه

JT. F پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ http://book-man.blogsky.com

خیلی عالیه مخصوصا جلد اول و آخر. عالی عالی عالی عالییییییییییی

من هم خوشم اومد فقط کمی افسرده شدم یا گاهی کلافه

samya سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ب.ظ

یکی از بهترین پایانهایی بود که درتمام این سالها کتاب خوندنم دیدم
کلیشه ای نبود ولی قابل حدس بود
عااالی عاالی
راستی مجموعه شهر که دارن شان برای بزرگسالان نوشته رو ازکجا باید پیدا کنم؟

خوشحالم راضی هستی
مجموعه شهر هم از همینجا میتونی دانلود کنی البته تا الان نبود ولی امشب احتمالا جلد اولو بذارم . از قبل حاضر کردم برای گذاشتن اگه امشب نذاشتم فردا شب حتما هست

samya یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام
این مجموعه کتاب هرجلدش به جلد دیگه مربوطه یا شخصیت و داستان کلا متفاوت ازهم هستن؟

سلام
کل مجموعه دنبال دار هستن بهتره از جلد اول شروع کنید برای مطالعه

amin سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ق.ظ

همه متنداستان های دارن شان یک طرف پایان هاش یک طرف به قول خودش داستاناش از اون داستان هایی نیست که قهرمان داستان همه بدی هارو نابود کنه و افسانه بشه یا به خوبی و خوشی تا آخر عمرش زندگی کنه

داستانهای سیاه و برای من افسرده کنندست . خیلی از کتابهاشو میخوندم و علاقه داشتم اما به مرور دیدم اثر خیلی بدی روی روحیم داره دیگه ول کردم

من کل این مجموعه،زامبی،حماسه دارن شان و لارتن،کویاسان و.....کلا همه رو خوندم.چیز دیگه ای نداره بخونم؟لطفا اگر داره بزارید.دیگه نمی دونم چی بخونم.رفتم سر بخت ار ال استاین ولی هیچی دارن شان نمی شه.حتی هری پاتر.باورتون نمی شه دارم دیوونه میشم.صد بار صد بار این کتابارو می خونم.

چند کتاب دیگه از دارن شان هست که ناقصه یا در حال ترجمه بعضی کتابها و داستانهای کوتاهش هم که اصلا ترجمه نشده

حسین یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:17 ب.ظ

ممنون. حتما میخونمش.

حسین یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:14 ب.ظ

مدیر جان سلام.
زاویه دید این رمان اول شخصه یا سوم شخص ؟
به اندازه سرزمین اشباح جذابیت داره ؟
ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام
گاهی سوم شخص گاهی اول شخص از این نظر مثل سرزمین اشباحه
اما اگه بخونی از سرزمین اشباح زیباتره چون پر از جنگ هیجان و اضطرابه
اگه سرزمین اشباح تنها درباره خون آشامها بود توی نبرد با شیاطین موجودات فضایی شیاطین گرگ انسانها نیمه انسانها و موجودات جادویی و کلی تنوع نژادهای جادویی وجود داره
و البته انبوهی از کشتار نبرد و خونریزی

cool سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

این مجموعه کتاب عالیه.هرچی بگم کم گفتم.من یکی از طرفدارهای دارن شانم.سبک خیلی جالبی داره.البته هنوز اخرین کتاب از مجموعه نبرد با شیاطین رو نخوندم ولی امیدوارم خوب تموم بشه

حسین جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://downloadfiery.mihanblog.com

با نام :
دانلود کتاب ( محلی برای دانلود کتاب )
لینکیدمت،یادت نره بلینکیم.

هر کاری می کنم الکسا بهم رتبه نمی ده،البته هنوز 45 روز از افتتاحش نگذشته.

من هم لینک کردم وبلاگتو

راستی درباره رتبه توی الکسا بعد باید حرف بزنیم

حسین جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://downloadfiery.mihanblog.com

با نام مرد کتاب لینکیدمت،یادت نره بلینکیم

هر کاری میکنم الکسا به هم رتبه نمی ده البته هنوز 45 روز از افتتاحش نگذشته.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد