کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

خشم مولگرات (ماجراهای اسپایدرویک)

5-The Spiderwick Chronicles The Wrath of Mulgarath

مجموعه ماجراهای اسپایدرویک جلد پنجم خشم مولگرات

نویسنده : تونی دی تریلیزی - هانی بلک

بچه های گریس به املاک اسپایدرویک باز می گردند و میبینند خانه خراب شده و مادرشان ربوده شده و او را به نزد مولگرات برده اند ،مولگرات یک غول است.همراه با هاگ اسکوییل خواهر و برادر راهی میشوند تا سراغ مولگرات بروند.

این جلد پنجمین جلد و جلد آخر مجموعه پنجگانه ماجراهای اسپایدرویک هست .

امیدوارم از قرار گرفتن این کتاب در وبلاگ راضی باشید.

 

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 6 + ارسال نظر
S.S یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ب.ظ

واقعا ممنون از وبه خوبتون من که عاشقش شدم این مجموعه رو قبلا خونده بودم ولی این چند وقت هرچی دنبالش میگشتم تا دوباره بخونم پیداش نمیکردم واقعا خوشحال شدم تونستم اینجا پیداش کنم بازم ممنون

خوشحالم راضی هستین حتما باز هم سر بزنین

Abolfazl چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ق.ظ

این جلد آخرشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله
این کتاب همونطور که توی پست معرفی گفتم از دو مجموعه تشکیل شده
ماجراهای اسپایدرویک که پنج جلد هست و الان کامل توی وبلاگه
وقایعنگاری اسپایدرویک که سه جلد هست و من پیدا نکردم و ندارم
البته چند کتاب کوچیک هم داره در مورد همین ماجرا

نرگس - ز سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ http://doniaiketab.blogfa.com

سلام ممنون از وب خوبتون.

سلام
متشکر سر میزنی از نظراتت هم ممنون

غزال دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام
وبتون عالیه
من یه خواسته ای داشتم میتونین جلد 5 رمان بوسه های خون آشام رو بزارین
من تا جلد 4 خوندم اگر دقت کرده باشین وقتی جلد 4 تموم میشه انگار داستان ناقص هستش و باید جلد های بیشتری داشته باشه
یه بارم جلد 5و6 رو دانلود کردم اما انگلیسی بود
هرچی هم میگردم پیدا نمی کنم
خواهش می کنم اگه پیدا کردین بزارین

سلام لطف دارین
درباره جلد پنجم باید دید ترجمه شده یا نه
اگه ترجمه شده باشه من توی وبلاگ حتما قرار میدم

نرگس - ز دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ق.ظ http://doniaiketab.blogfa.com

لینکید

من هم الان شما رو لینک میکنم متشکر لینک کردی

نرگس - ز دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ق.ظ http://doniaiketab.blogfa.com

سلام. ممنون به بلاگم سرزدی و بازم ممنون که اسپای در ویک رو گذاشتی کتاب قشنگیه .

سلام
متشکر سر زدی
کل پنجگانه رو گذاشتم امیدوارم بخونی و لذت ببری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد