کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

حماسه لارتن کرپسلی ( کل مجموعه + لینک کلی )

The Saga Of Larten Crepsley

حماسه لارتن کرپسلی

نویسنده : دارن شان

دارن شان بعد از محبوبیت کتاب حماسه دارن شان کتاب دیگری به اسم حماسه لارتن کرپسلی با همان شخصیت ها نوشت و داستان قبل از سیرک عجایب است و حقایقی را برای مخاطب مشخص می کند.

لارتن کرپسلی 8 ساله خیلی فقیر است ولی با پسر عموی خود «وور هورستون» که همدم اوست سعی می کند مقداری از خرج خانواده اش را در اورد تا این که سر کارگر او یک کار وحشتناک را انجام می دهد که زندگی لارتن را تغییر می دهد و او را به سوی دنیایی پر از تلریکی و وحشت و هراس می کشاند...

 

تولد یک قاتل

دانلوددستیار یک شبح

دریای خون

دانلوددستیار یک شبح

قصر مردگان

دانلوددستیار یک شبح

برادرانه تا پای مرگ

دانلوددستیار یک شبح

لینک کلی از مجموعه با حجم 10 مگ

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 10 + ارسال نظر
cevat جمعه 30 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 09:55 ق.ظ

خیلی ممنون بابت کتاب واقعا خوش حال شدم من و پسر عموم این کتاب را با هم خوانده بودیم ولی اون الان مرده بعد از اینکه یک ماه از خواندن جلدآخر گذشت او فوت شد تنها یادگاری این کتابه

فرشاد شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 05:18 ق.ظ

سلام من وقتی 15 ساله بودم حماسه دارن شارن رو خوندم و چند روز پیشم حماسه لارتن کرپسلی رو تموم کردم الان گیج گیجم و یادم نمیاد توی حماسه دارن شارن چیا خوندم کاش تو سایت ترتیب خوندنشونو نوشته بود که اول از کدوم کتاب شروع کنیم

e-sh سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.ashrar-tm.ir/

فقط بگم من 4 بار حماسه لارتن و 4 بارم دارن شان رو خوندم و الان اومدم واسه بار پنچم دان کنم بخونم.

پارمیس شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ب.ظ

من کلی سر سرزمین اشباح جلد نهم گریه کردم و افسرده شدم

س یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:07 ب.ظ

بابت اینکه انقدر دانلود کتابارو به صورت کامل برامون فراهم کردین واقعا ممنون دیگه لازم نیس هر جلدیشو از یه وب بگیرم کارمو خیلی راه انداختین بازم ممنون موفق باشید

جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:02 ق.ظ

کتاب خیلی قشنگی بوددستتون دردنکنه

...... شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:38 ب.ظ

آقای کرپسلی خیلی خوبهههه توی سرزمین اشباح وقتی مرد من کلی زار زدم

من سر سه گانه حماسه لارتن کرپسلی کلی افسرده شدم

Sara سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:08 ب.ظ

عالییییییه واقعا عالیییه من تولد یک قاتلشو خوندم . خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب بود

تولد یک قاتل سه گانست بعد هنوز یک جلدش ترجمه شده و جلد دوم در حال ترجمست اتفاقا تصمیم داشتم بذارم اما گفتم جلد دوم کامل بشه بعد

AST جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.animated.blogsky.com

من اینو خوندم از نظرم قشنگ اومد ولی یکی از دوستام وقتی اینو و سرزمین اشباحو خوند عاشق لارتن کرپسلی شد!ولم نمیکنه همش میاد درمورد اون حرف میزنه، آخه مگه آدم عاشق یه شخصیت کتاب میشه؟!
البته پیش خودمون باشه منم عاشق شخصیت های کتابام میشم ولی نه در این حد!

من فقط تا وسط جلد دوم خوندم بعد دلم گرفت ول کردم
اصلا روحیمو خراب کرد

پویان جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:09 ب.ظ

این هم مثل کتاب های توی کتابخانه سانسور داره؟

اینم کتاب ترجمش توی نت انجام شده بنابراین فکر نکنم مترجم سانسور کرده باشه
توی نت معمولا ترجمه ها مطابق با نسخه اصلی انجام میشه نه با سانسور

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد