کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

سر آغاز ( محفل اسرار آمیز )

سه گانه محفل اسرار آمیز - سر آغاز

سه گانه محفل اسرار آمیز جلد اول: سر آغاز

نویسنده: ال. جی. اسمیت
مترجم: سمانه امین پور

کیسی بلیک " 16 ساله دختری زیبا و خجالتیه که به همراه مادرش به زادگاهش ، شهر "نیو سیلم" بر می گرده و در مدرسه جدیدش متوجه کلوبی اسرارآمیز می شه، کلوبی که بعدها معلوم میشه همه افرادش جادوگرند و از بخت بد ، "فی چمبرلین" یکی از اعضای کلوب با کیسی دشمن می شه و روزگار کیسی رو سیاه می کنه تا اینکه ...


دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 2 + ارسال نظر
آذر دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:36 ب.ظ

من فصل یک سریالشو دیدم خیلی خوشم اومد اما متاسفانه شبکه بخاطر ریتینگ کمش کلا ساخت فصل بعد رو همون موقع کنسل کرده منم به امید فهمیدن بقیه داستان اومدم دانلود کنم و خوشبختانه تو سایت شما ترجمشو پیدا کردم اما مثل اینکه میگن سریالش از کتاب بهتره ولی امیدوارم کتاب هم به خوبی اون باشه. ممنون که قرار دادین.
اگه میشه سری کتاب های ابزار مرگبار (mortal instruments) از کساندرا کلر هم بذارید حالا اگه ترجمشو داشته باشید چه بهتر اگه نه هم انگلیسی باشه بازم خوبه

من کتابشو نخوندم سریالشو هم فصل اولشو دارم اما ندیدم نمیدونستم متوقف شده . کتابش جلد چهارمش در حال ترجمست .
اگه این کتابهارو پیدا کردم یا داشتم میذارم

نرجس جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 ق.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

اینو سریالشم درست کردن منتها از زمین تا آسمون با رمانش فرق داره.
مثلا تنها شخصیت هایی که هستن آدام نیک کسی دبورا و مادربزرگ کسیه

بله
من دو فصلو دانلود کردم اما فقط یک قسمت دیدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد