کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

کاخ اژدها ( پارسیان و من )

کاخ اژدها

پارسیان و من نام رمانی است در سه جلد که بیان‌کننده‌ی اسطوره ، حماسه و تاریخ ایران است. جلد نخست این کتاب با نام پارسیان و من: کاخ اژدها بیان‌کننده‌ی داستان ضحاک ماردوش ( آژی دهاک ) است.

در جلد اول ، اردشیر نوجوانی‌ست که از جهان معاصر، گام بر زمان می‌نهد و سر از زمانه‌ی ضحاک ماردوش می‌آورد. او با نگاهی امروزین و ایرانی و انسانی، زندگی در آن دوران را تجربه می‌کند و در کنار کاوه و فریدون و ایرج و... با همه‌ی زوایای این بزرگ‌ترین ماجرای استوره‌ای تاریخ بشر آشنا می‌شود. هستی او در مسیر این حرکت در زمان، متحول و برای رستاخیزی راستین و نهایی آمده می‌شود.

 

دانلوددستیار یک شبح

.


نظرات 4 + ارسال نظر
ماننا یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:08 ب.ظ

چه عجب یکیش رو خوندی!

مهمون پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ب.ظ

اگه میشه لینکش رو عوض کن

لینکو امتحان کردم سالم بود
اگه مشکلی هست لطفا بگین تا رسیدگی کنم

ارزو دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ http:///takrooman.blogfa.com/

سلاااااام
الکساچیه؟
باشه من لینکتون کردم شماهم لینک کینین منو

سلام خوش اومدین
من هم شما رو لینک کردم

ارزو یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ /http://takrooman.blogfa.com/

سلام بیاین همولینک کینیم
راستی من میخوام این سه تاداستانوبخونم چون خیلی به تاریخ علاقه دارم مخصوص سرنوشت کوروش
بهم خبربدین

خوشحالم سر زدین
من هم موافقم با تبادل لینک منتظر شما هستم که باز هم سر بزنین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد