کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر ( کل مجموعه + لینک کلی )

مجموعه هفت جلدی هری پاتر

نویسنده : جی کی رولینگ

این مجموعه درباره پسری به اسم هری پاتر است که در یک خانواده معمولی بزرگ شده ؛پسری که طبق چیزی که بهش گفتن پدر و مادرش در تصادف رانندگی کشته شدن و او که زنده مونده حالا نزد خانواده تنها خویشاندش یعنی خانواده خالش ؛ درسلی ها زندگی میکنه .......

  

هری پاتر و سنگ کیمیا

دانلوددستیار یک شبح

هری پاتر و تالار اسرار

دانلوددستیار یک شبح

هری پاتر و زندانی آزکابان

دانلوددستیار یک شبح

هری پاتر و جام آتش

دانلوددستیار یک شبح

هری پاتر و محفل ققنوس

دانلوددستیار یک شبح

هری پاتر شاهزاده دو رگه

دانلوددستیار یک شبح

هری پاتر و یادگاران مرگ

دانلوددستیار یک شبح

فایل کل مجموعه هری پاتر با حجم 38 مگ

دانلوددستیار یک شبح

.


نظرات 12 + ارسال نظر
فن کتاب های داستانی دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1399 ساعت 05:57 ق.ظ

داداش چه کردیییییییییییییییی، هنو تو کفم
هر چی داستان بخوام همینجا دان میکنم، برگااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممم
داداش پر قدرت برو جلو، می دونم یکم قدیمی سایت ولی خیلی حال کردم

حمید چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام.میشه لظفا کتابای قشنگ تر از هری رو معرفی کنید.ممنون از سایت خوبتون

شایسته سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:22 ب.ظ

من عاشق هری پاترم بارها کل کتابهاشو خوندم و تو دنیاش زندگی کردم گفته بودید مجموعه های قشنگ تر از هری پاتر هم هست میشه معرفیش کنید؟

مهدیار یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ب.ظ

بازم ممنون خیلی حال کردم بجای اینکه برم 30هزار تومن بدم اینو مجانی دانلود کردم ممنووووووووون

مریم پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام ببخشید من هرکاری کردم نتونستم دانلودکنم میشه به ایمیلم بفرستید
ممنون میشم

کل مجموعه یا یک جلد خاص؟

m.s جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام ممنون از سایت خوبتون لینک کناب ششم(شاهزاده دورگه) خرابه

سلام
لینک کتابو تست کردم سالم بود اگه مشکلو میگفتین راحتتر میشد رفعش

saba شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ق.ظ

ی دنیا ممنون عزییییییییییییییییییزم

ساغر جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

مترجمش کیه ؟

مترجم کدوم جلد ؟ بعضی توی سایتها ترجمه شدن و مترجم بعضی ویدا اسلامیه که میشه گفت بهترین ترجمه موجوده

مهشید جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ

مرسی ولی زبان اصلیه?
من برای اینکه زبانمو قوی کنم کلی توی نت دنبال هری پاتر زبان اصلی گشتم( آخه کلشو حفظم) باورت میشه چیزی پیدا نکردم?

نه زبان اصلی نیست . نسخه ترجمه شده کل مجموعست
من تا الان دنبال نسخه اصلی کتابهای رولینگ نگشتم

.... پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ق.ظ

خیلی ممنونم..فکر کنم با پیدا کردن این سایت زدم به گنج...
خسته نباشین

لطف داری

hkmf شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:35 ب.ظ

درخوندن هری پاترلذتی هست که دردیدن اون نیست

معلومه
اصلا فیلمش به اندازه مجموعه کتابش قشنگ نیست
هر چند کتابهای قشنگتر از هری پاتر هم هست

[ بدون نام ] جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ http://sarvysmile.mihanblog.com

من عاشق هرى پاتر هام از پرسى جکسون هم خوشم میاد راستى وقت داشتى لطفا به وبم سر بزن

همه این کتابها الان موجوده با کلی فن فیکشن هری پاتری
اومدم نظر گذاشتم باز هم بیای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد