کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

روون و خزندگان یخی ( روون پسری از رین )

Rowan of the Bukshah

روون پسری از رین جلد پنجم خزندگان یخی

نویسنده : امیلی رودا

زمستانی سخت در رین شروع شده مردم دهکده به ماریس فرار کرده اند و تنها چند نفر در رین باقی مانده اند ،اما روون هنوز هم باید تلاشی سخت و مرگبار انجام دهد. او باید تا کوه بوکشات سفر کند برای جلوگیری از یخبندان و سرما ،اما انجام این کار ممکن است نه تنها خود روون را به خطر بی اندازد بلکه باعث خطر برای نزدیکان و عزیزان روون شود....

 

 

این جلد از مجموعه پنج جلدی روون در ایران ترجمه نشده و این مجموعه به عنوان یک مجموعه چهار جلدی منتشر شده من هم تلاش کردم حداقل نسخه زبان انگلیسی این کتابو توی سایت قرار بدم اما فقط تونستم یک نسخه اسپانیایی پیدا کنم .

.

نظرات 7 + ارسال نظر
ali_1386 پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 08:04 ب.ظ

من جلد چهارم این مجموعه را دارم میخوانم.ولی دوست دارم جلد پنجم هم بخونم.

ali_1386 چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 04:57 ب.ظ

داستانش خوبه چونمنخودمرمان دلتورا را تموم کردم اگه خوب هست میرم می خرمش ولی اول می خوام از اینسایت دانلودش کنم

me سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 06:58 ب.ظ

من واقعا این کتابو میخوام، نمیشه از جایی گیرش آورد؟

khyli mamnoonam شنبه 29 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 01:04 ب.ظ

khyli khyli mamnoon man khyli khyli donbale in ketab boodam

زهرا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون
اگه براتون امکان داره لطفا همون نسخه ی اسپانیایی رو برای دانلود بذارید من هر چی توی گوگل گشتم پیداش نکردم بازم ممنون

چشم باید توی آرشیو پیدا کنم بعد بذارم . من خودم توی خوندن انگلیسی هیچ تبحری ندارم چه رسد زبان دیگه

ساناز سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام
این جلدش جدید اومده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
این ادامه ی اون چهارتا جلد دیگشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

سلام
نوچ این مجموعه پنج جلد داره اما توی ایران فقط چهار جلد ترجمه شده متاسفانه
خیلی از کتابهای امیلی رودا توی ایران ترجمه نشده

ekram جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
خیلی وبلاگتون خوبه، همیشه سر میزنم
ممنون بابته کتابا

سلام
خواهش میکنم خوشحالم راضی هستی
بیشتر هم سر بزن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد