کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

کوهستان وحشت ( در جستجوی دلتورا )

Dread Mountain

مجموعه در جستجوی دلتورا جلد پنجم کوهستان وحشت

نویسنده: امیلی رودا

ارباب سایه ها بر سرزمین دلتورا حکومت می‌کند. فقط لیف، باردا و جاسمین می‌توانند این سرزمین را از دست نیروهای اهریمنی نجات دهند. برای این کار آنها باید هفت گوهر جادویی را پیدا کنند و سر جایشان، یعنی روی کمربند جادویی دلتورا برگردانند.

چهار گوهر پیدا شده و حالا اخبار مهمی از خانه به لیف رسیده است. دلش می‌خواهد به خانه برگردد ... اما جست و جو باید ادامه پیدا کند. برای یافتن پنجمین گوهر، قهرمانان ما باید دست به کار خطرناکی بزنند، به انتهای سرزمین سایه ها بروند و وارد قلمرو تاریک و وحشتناک گلیک هیولا بشوند. آیا لیف، باردا و جاسمین از کوهستان وحشت زنده بر می‌گردند ؟

 

 

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:54 ب.ظ

چند صفحه آخرش کو؟!

مشکلی داشته کتاب ؟

tera شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

جلد پنجم کامل نیست
درست جای حساسش نیست صفحه ها جا به جا شدن دو صفحه اخر اومده به جای اون دو صفحه حساسی که نیس
من اگه بیخیال بشم برم جلد بعد انگار اصن این جلدو نخوندم من باید بفهمم اون وزغو چیجوری میکشن نههههههههههه من کاملشو میخواااام

بله بعضی جاهاش مشکل داره یعنی صفحات اسکن نشده بوده
اما این قسمت کشتن وزغو یادمه جدا داشتم اما توی فایل اصلی نبود باید وارد فایل میکردم که نشد چون کمبود وقت داشتم

Tera شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ق.ظ

بعد من نفهمیدم تو کوهستان وحشت چه جوری زمردو گرفتن؟فقط اینطوری که دستگیرم شد اینگار لیف از زیر طلاها با شمشیر حمله میکنه بعد وزغه پخ پخ نه؟

نه وزغو با آب چشمه کشتن

Tera شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام
اول اینکه واقعا از زحماتتون ممنونم
دوم اینکه من هر کاری میکنم این لینکا خرابه اصن کتابای دلتورا باز نمیشه فقط وقتی کل مجموعه رو باهم گرفتم باز شد تازه جلد پنجمش نصفس اومدم یه تلاشی بکنم جلد پنجومو بگیرم ولی متاسفانه باز نشد اگه بدونی چن بار دانلود کردم باز نشد ینی ادم
دلش میخواد جف پا بره تو دهن پیکوفایل

لینکها هم توی پیکو فایل هست هم ترینبیت
اگه لینکها خراب بود یا فایل مشکل داشت خبر بدین ببینم چکار میشه کرد
اما درباره لینکهای ترینبیت گاهی دیدم سرویس دهیش قطع میشه یا لینکهای پیکو خرابه برای همین دو لینک میذارم تا اگه یکی مشکل داشت از دومی بشه دانلود کرد

نرجس شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ق.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

سلام عجیجم
این در جستجوی دلتورا من توی وبسایت های دیگه هم رفتم دیدمش. راستش عکس همه یه عکس اژدها گذاشته بودن. اگه حافظم یاری کنه،اسم یکیشون غار ارواح بود فک کنم.
پردیس جون شما از بس آپلود کردی دلم واسه این نتو و رایانت میسوزه!
آپلودر ها باید بهت پول بدن که نیای آپلود کنی!

سلام دوست گلم
اون فکر کنم وراثت بوده اثر کریستوفر پائولینی این دلتورا مال امیلی رودا یا اسم اصلیش جنیفر روو هست خیلی هم قشنگه حتما بخون
خوب پول نمیدن بی معرفتها تازه خراب هم میشه لینکهاشون پاسخگو نیستن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد