کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

لانه اژدها ( اژدهایان دلتورا )

Dragon's Nest

مجموعه اژدهایان دلتورا جلد اول لانه اژدها

نویسنده: امیلی رودا

همه در دلتورا فکر می‌کنند که اژدهایان ناپدید شده‌اند. اما لیف می‌داند حقیقت ندارد- و حالا زمانش رسیده که اژدهایان را پیدا کند. ارباب سایه‌های اهریمنی چهار مخلوق شوم و جادویی‌اش را چنان ماهرانه در سرزمین دلتورا مخفی کرده که تنها شجاع ترین قهرمان‌ها می‌توانند آنها را پیدا کنند. لیف و همسفرانش، باردا و جاسمین، باید تلاش کنند تا ریشه‌های این جادو را پیدا و آنها را نابود کنند. تنها سرنخشان، تکه‌ای از نقشه‌ای کهن است و تنها امیدشان، یاری هفت متحد باورنکردنی.

 

 

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:57 ب.ظ

بی نهایت افتضاحه
وقتی میدونید نوشته ها قابل خوندن نیست چرا میذارین واسه دانلود

شما دوست ندارین خونین دلیل بر این نمیشه اینجوری حرف بزنین
من خودم همینجوری خوندم و چند صد نفر دیگه هم که دانلود کردن به همین شکل خوندن

مهدی دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام این جلد مشکل داره خواهشا سریع درستش کنین ممنون

سلام
این لینکو تست کردم دانلود کردم و فایلو هم چک کردم مشکلی نداشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد