کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

اژدهایان دلتورا ( کل مجموعه + لینک کلی )

Dragons of Deltora

مجموعه اژدهایان دلتورا

نویسنده:امیلی رودا

مجموعه اژدهایان دلتورا سومین سری از مجموعه دلتورا است که در چهار جلد منتشر شده؛ این مجموعه در ادامه ماجرای دو سری قبل روایتگر حوادث و ماجراهای جدید برای قهرمانان داستان لیف ،باردا و جاسمین هست که همچنان درحال تلاش برای نجات دلتورا و مقابله با نقشه های شیطانی ارباب سایه ها هستند.......

 

 

لانه اژدها

دانلوددستیار یک شبح

دروازه سایه

دانلوددستیار یک شبح

جزیره مردگان

دانلوددستیار یک شبح

خواهر جنوب

دانلوددستیار یک شبح

لینک کل مجموعه در یک فایل فشرده باحجم 50 مگ

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 14 + ارسال نظر
amin یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:43 ب.ظ http://aminandlove.86@gmail.vom

سلام چطور میشه دانلودش کرد

مائده پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام.خییییییلی عالی بود واقعا دستتون درد نکنه.که اینهمه زحمت کشیدید عکس صفحات رو گرفتید پی دی اف کردید رایگان در اختیارمون قرار دادین.من اول فکر کردم پولیه باید اینترنتی پرداخت کنیم هزینشو.عالی بود خیلی ممنون

zhr دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام
جلد اول اژدهایان دلتورا اسکنش خراب و ناقصه
نمیشه درستش کنین؟
کتاباتون عالیه

متشکر خبر دادین ببینم چطوری هست اگه شد نسخه بهتری جایگزین کنم

امید جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:39 ق.ظ

سلام.
منم همین مشکل رو داشتم از برنامهfoxit pdf استفاده کردم مشکلم برطرف شد .اونایی که مشکل دارن استفاده کنن

سلام
من خودم هم از این نرم افزار استفاده میکنم .اما اگه کتابی خرابه حتما بگین جایگزین کنم

diba دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام دوست عزیز.
ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن چنین وبلاگی،
باید به اطلاع برسانم که فایل PDF "لانه اژدها" با مشکل همراه بوده و درست ارائه نمی‌شود. (یعنی ابتدا پیغامی مبنی بر خراب بودن فایل نشان داده شده و سپس فایل به صورتی نشان داده می‌شود که وسط هر صفحه به صورت سفید است و به طور کلی کتاب اصلاً قابل خواندن نیست.)
امید است که این مشکل نیز رفع شود
با سپاس فراوان از توجه شما

سلام
فکر نمیکنم فایل مشکل داشته باشه چون صدها بار دانلود شده قبلا پیشنهاد میکنم نرم افزار مطالعه پی دی افتونو دوباره نصب کنید اگه باز هم مشکل بود اطلاع بدین تا ببینم چکار میشه کرد
متشکر از لطف شما

زیبا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام چرا روگوشی نمیخونه

سلام
نمیدونم چرا باز نمیشه فایل که پی دی اف هست پس نباید مشکلی باشه خو

نوید جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

با سلام ممنون از جوابت
من کتابو با فرمت دیگه دی ال کردم و خوندمش
بازم ممنون

خواهش میکنم
ببخشید دیر شد هنوز هم نتم مشکل داره اصلا جوابگو نیستن اصلا توجهی ندارم هی 5 ساله از شاتل اشتراک دارم ولی فرقی بین من و کسی که همین الان اشتراک بگیره نیست تازه اونها کیفیت و سرعتشون بهتره

محمد پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام
هنوز لانه اژدها(اژدهایان دلتورا) مشکل داده کی مشکلش رفع میکنه

سلام
سوریماسه با نت دچار مشکلم
ده روزه اختلال داره دائم قطعه اصلا نمیتونم دانلود یا آپلود کنم چند بار زنگ زدم درست جواب نمیدن یکبار از سیمه یکبار مخابرات یکبار مودم هر بار بهانه الکی میارن لعنت بر شاتل

نوید چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام
اول اینکه ممنون از زحماتت :)
و اینکه من لانه اژدها(اژدهایان دلتورا) رو دانلود میکنم تو adobe reader ارور میده بعد باز میشه و وسط هر صفحه سفید میشه و نمیشه اونجا ها رو خوند مشکل از چیه؟ بقیه جلدهاش اینوری نیست
بازم ممنون

سلام
خواهش میکنم
نمیدونستم همچین مشکلی هست باید کتابو دانلود کنم چک کنم ببینم اشکال چیه ؟ واقعا درست نیست یا نرم افزار شما باز نمیکنه اگه درست نیست زود درستش کنم
متشکر خبر دادی سعی میکنم تا فردا ردیف کنم
ویرایش بعد:
کتابو از پیکو دانلود و چک کردم کاملا سالم بود
نمیدونم چرا برای شما درست باز نمی شه !!!!!

فاطمه چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ http://anna-f.blogfa.com

سلام
بسیار ممنون از رمانهای زیبات (هر چندوقت نشده همشونو بخونم )
و اینکه عاغا مرسی به من سر میزنی
اورین اورین بازم ازاین کارا بکن
بعله مطلب پشت مطلب
خوشحالم از شعر خوشت اومد
موفق باشی
در پناه حق

سلاممممممممممممممممممم
من هم زیاد زیاد میذارم نرسی بخونی دیگه
معلومه سر میزنم متشکر شما هم سر میزنی

سارا دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام چرا این pdf نیس ؟
اصن چه فرمتیه ؟
چجوری باز میشه ؟

سلام خوش اومدی
بیشتر کتابها pdf هست کدوم کتاب مشکل داره اگه ایرادی هست بگین سریع بر طرف کنم فرمت کتابو بگین توضیح کامل میدم البته من تمام کتابهارو با فرمت پی دی اف گذاشتم نمیدونم الان مشکل چیه

حوا جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ق.ظ

با تشکر و سپاس فراوان

هومن چهاردهم جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ

تشکر

نرگس پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://teen-stars.mihanblog.com

من عاشق این مجموعه دلتورا هستم و همین طور عاشق کتاب های امیلی رودا.مجموعه ی ررون هم قشنگه و همین طور سرزمین اشباح دارن شان!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد