کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

دلتورا ( کل مجموعه + لینک کلی )

Deltora Quest

مجموعه 15 جلدی دلتورا

نویسنده : امیلی رودا

در جستجوی دلتورا داستانی فانتزی و متشکل از سه مجموعه، نوشتهٔ امیلی رودا نویسنده ی استرالیایی است. داستان درباره ی سه همسفر است که سرزمین تخیلی دلتورا را به دنبال تکمیل کمربند دلتورا و شکست خادمان ارباب سایه های اهریمنی زیر پا می گذارند. این مجموعه از سه سری مختلف تشکیل شده که در مجموعه شامل ۱۵ کتاب می شوند که ۸ کتاب اول در جستجوی دلتورا، ۳ جلد بعدی سرزمین سایه ها ی دلتورا و ۴ جلد آخر اژدهایان دلتورا نام دارند.

 

 

مجموعه در جستجوی دلتورا لینک کل مجموعه شامل 8 جلد

در یک فایل کلی با حجم 27 مگ

دانلوددستیار یک شبح

مجموعه سایه های دلتورا کل مجموعه در یک

فایل کلی با حجم 17 مگ

دانلوددستیار یک شبح

مجموعه اژدهایان دلتورا در یک فایل فشرده

با حجم 50 مگ

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 26 + ارسال نظر
ساناز شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ

من این کتاب رو با روون رو خوندم
اگه براتون ممکنه اسم چندتا کتاب رو بگید که مثل این باشه.
ممنون از سایت خوبت

مثل دلتورا ؟
خوب اراگون خوبه . اسم مجموعش وراثته و نویسنده کریستوفر پائولینی
کتابش چهار جلده که توی قسمت نویسندش میتونی بیابی

آرا شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام
خیلی کتاب های جالب بودند
من که عاشقشون شدم
اقعا به بقیه هم توصیه می کنم بخونن....
موفق باشی

من هم خوشم میومد
خیلی وقت پیش خوندم این مجموعه رو

رضا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ب.ظ

واقعا هنوز هم مجموعه داره؟ چقد داستان نوشته این رودا دو سه مجموعه دیگه! خب حالا این قلعه متحرک رو از کجا پیدا کنم؟ اسم نویسندش چیه؟

دو یا سه مجموعه چند جلدی مثل همین کتابهاش و البته تعدادی کتاب مجزا داره اما ترجمه نشده
ببخشید دیر شد دیشب نتونستم سر بزنم داشتم کتاب حاضر میکردم برای گذاشتن
اسم نویسندش دایانا وین جونز هست توی لیست نویسنده ها میتونی پیدا کنی

رضا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ب.ظ

آخیش. تموم شد. اصلا باورم نمیشد و نمیشه. باز هم همون ساعت 6 بود ک داستان رو میخوندم. نمیدونم چرا داستان ترسناک نبود، یعنی اصلا ژانرش ترسناک نبود، اما من توی تاریکی مطلق داشتم میخوندمش، دیگه وقتی نکته آخری 4خواهر فهمیده ‌شد نزدیک بود از لرزه بمیرم . ولی کلی منقلب شد حالم. اصلا فکرشم نمیکردم که تموم بشه. اون موقع که شروعش کردم... هیی. ولی من واقعا اعتراف میکنم که یه داستان قشنگ و عالی بود. واقعا محشر محشر محشر. اولش که فکر کردم جادو به اون صورتی که تو هری پاتر بود توش نیست فکر کردم خوشم نمیاد اما وقتی شروع کردم به خوندنش... واقعا نمیدونم چی بگم نمیتونم وصفش کنم دیگه تقریبا با لیف و جاسمین و باردا دوست ‌‌‌ شده بودم
حالا چی بخونم؟ نظری نداری؟ تو کتابا رو بهتر همه میشناسی. به نظرت چیز دیگه ای هم هست که مثل ای باشه؟ یا کلا یه چیز خوب بگو بخونم

من هم اولی که خوندمش فکر نمیکردم جذاب باشه اما بعد دیگه نمیشد بذارمش کنار جادو و سبک جادویی حماسی خودشو داره که واقعا جذابه حیف که بیشتر کتابهای رودا توی ایران ترجمه نشده چون دو سه مجموعه داستان دیگه هم داره
اگه جادویی میخوای پیشنهاد میکنم قلعه متحرک هاوول بخونی اون هم توی سایت هست و اون هم واقعا جذاب و قشنگه

رضا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ق.ظ

آره همینجا بفرست. دستت خیلی خیلی درد نکنه

باشه فعلا که فن خارجی دم دست نیست یکی حاضره که امشب میذارم اون هم نصفش ترجمه شده قبلا

رضا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:42 ق.ظ

یادمه قبلا گفتی که مترجم میخوای واسه ی متن های کوچیک و ساده. فک کنم منظورت همون خلاصه فنای انگلیسی باشه دیگه نه? من شاید بتونم همون خلاصه هارو ترجمه کنم. حالا نمیدونم یکیشون رو یا یه چیزی بده بهم ببینم چیکار میکنم. امتحانی. ولی امید دارم بتونم. میدی??

من قبلا با گوگل ترانسلیت سعی میکردم یک جورهایی ترجمه کنم اما سخته وقتی دیدم وقت و حوصله میخواد کلا فن انگلیسی رو گذاشتم کنار چون اگه کسی بخواد میتونه پیدا کنه
به همین ایمیل بفرستم ؟

رضا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ق.ظ

کاشکی اینطوری ک گفتی باشه. من میمیرممم

رضا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:00 ب.ظ

راستی من ک هنوز مجموعه دومم ولی این اژدهایان دلتورا انگار یکی از کتابا اسکنش خرابه یا نمیدونم چی. چون یکیشون هر صفحش نصفه هم نیست حتی. یا توی دانلود یدفعه مثلا واسه قطعی اینترنت و اینا اینطوری شده

مجموعه اولش بعضی صفحاتش یادم هست اسکن نشده بود اما مجموعه های بعد یادم نیست
فکر نکنم مشکل داشته باشه پی دی اف ها چون خودم هم دارمشون سالم هستن

رضا چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:45 ب.ظ

دارم جلد اول از مجموعه دوم رو میخونم. یه وقتایی از جاسمین خوشم میاد یه وقتایی واقعا دوست دارم بگیرم خفش کنم مثل الان. واقعا این چرا هیچ مخی نداره? چرا گوش نمیکنه به حرف کسی? چرا همین طور الکی ب این نتیجه رسیده که خواهری داره در صورتی که با موجودات تاریکی و ارباب سایه ها و کلکاش آشنایی داره. بخدا خیلی ...

رسیدی به جاهای قشنگ البته کلا به نظرم مجموعه قشنگیه

رضا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:13 ب.ظ

وارکرافت خودت تایپیدیش ????? راستی من نمیدونم چطوری میشه چندتا فصل که از یک کتاب دارمو یکی کنم بزارم توی آرشیوم دیگه راحت باشم. دعا کن امتحانامو خوب بدم. زود تموم شن بیام.

نه وارکرافت کار سایتهای مختلفه . البته یکی از وبلاگها هم کار ترجمه زیادی دربارش کرده .
درباره یکی کردن کتاب نرم افزارهای مختلفی هست نرم افزاری که من استفاده میکنم خیلی پر حجمه اما نرم افزارهای کوچیکتر هم هست
باید ببینم اسم نرم افزار دیگه ای که داشتم چیه

رضا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:23 ب.ظ

من منظورم این نبود تایپیدنم خوبه ها. ولی بدک نیست. خیلیم دوست دارم سرعتم تو تایپیدن بره بالا نیازمه تو زندگی و خیلیم دوست دارم. حالا دیگه خب چ بهتر میشه اگ هم علایقمو بدست بیارم هم قدرت تایپم. خیلی خوبه. امتحانا تموم شه من کلا با شما کار دارم حالا حالاها

پس منتظرم
اتفاقا من هم دست تنهام مثلا سر این وارکرافت کلافه شدم چون تعداد جلدهاش خیلی زیاد بود

رضا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

کی تایپش میکنه? دوران اژدها???? چند روزی تو فک بودم امتحانا که تموم شد وقتهای بیکاریم بشینم اینارو که تایپیده نیستن بتایپم. ولی انگار ... خب دستشون دردنکنه دیگه

بله دوران اژدها داره مجموعه روون و دلتورا رو به صورت تایپ شده منتشر میکنه البته روون چهار جلد تموم شده و همونطور که گفتم توی پستش جلد پنجم اصلا چاپ یا ترجمه نشده
خوب رضا بیا کتابهای دیگه تایپ کن من هم میذارم اینجوری اینجا هم چهار تا کتاب تایپی میشه گذاشت

رضا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ق.ظ

کتاب پنجم. کوهستان وحشت. از مجموعه اول مشکلی نداره ؟؟؟؟؟؟ آخرش رو اگه تونستی یه نیگا بکن. چند صفحه ای کم داره فک کنم

درسته کوهستان وحشت جای کشتن غورباقه هیولا چند صفحه کمه من هم منتظر نسخه تایپ شده منتشر بشه زود بذارم
ولی اون چند صفحه رو تا جایی که یادمه خوندم

رضا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ق.ظ

هی میگه قلمشو ندارم. تو بنویس. حتما داری

قلمشو ندارم
وقتشو هم ندارم

رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ب.ظ

خب بشین کاملش کن خودت بعد بزارش. مطمئنا چیز خوبی از آب درمیاد. فقط کامل باشه اونم با قلم جنابعالیا. خیلی خوبه

نویسنده چند ماه هست غیب شده احتمالا باز برمیگرده
نویسنده اون هم من
نه وقت دارم نه قلمشو

رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ب.ظ

این ققنوسه کامل شه خیلی خوبه. از روی نظراتش فهمیدم که فن قشنگیه. ارتباط نداری با نویسندش?

نویسندش فرد جالبی نبود
کامل نشده . نویسنده گفت درس داره و بعد ناپدید شد
کتابشو دارم اگه لازم باشه فردا میذارم

رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:52 ب.ظ

یعنی الان دهنم کف زمینه. ا کجا فهمیدی? اصن من موندم ا کجا منو تو گودلایف پیدا کردی؟ یه سوال دیگه هم برام پیش اومده احیانا نویسندش ک تو نیستی؟

نوچ من نویسندش نیستم
اما باید بذارمش اینجا . البته منتظر بودم نویسندش برگرده کاملش کنه اما چند ماهه ناپدید شده شاید دیگه بر نگشت خو
گودلایف هم دو سه تا از دوست های خوبی که اینجا سر میزنن مشتریش شدن هر چند دو سالی هست دیگه گودلایف خوابیده اوج دورانش همون دوران هری پاتر بود

رضا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ق.ظ

کسی که این همه تجربه داره درباره کتابا مطمئنا قلمشم داره. اما دیگه واسه وقت من حتی نمیدونم چند سالته اما میدونم که مشغله کاری بعضیا خیلی زیاده تو هم جزو اونا دیگه. ولی کاشکی مینوشتی!

من یک زمانی مینوشتم اما الان وقت خوندن هم نداره
یک دلیل که فن مدتی هست نمیذارم هم همینه
مثلا چشم ققنوس که دنبالش بودی

رضا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:22 ب.ظ

میگم چرا خودت نمینویسی؟ خب بنویس دیگه

من نه قلمشو دارم نه وقتشو
به زحمت وقت میکنم کتاب بذارم یا نظراتو جواب بدم

رضا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:37 ق.ظ

مرسی متشکر. راستی چرا امروز میخواستم نظر بذارم نمیشد؟؟؟؟

سلام
توی پیام میشد اما نظر مشکل داشت
ظاهرا قالب خراب بود
بعد که خبر دادن درست کردم
باز خوبه سر میزنی بقیه که ول کردن
هر کس وعده داده بود فن مینویسه میده عمل نکرد
هر کس گفت کامل میکنه عمل نکرد
هر کس گفت کمک میکنه الکی بود
حتی نظر هم دیگه کسی نمیذاره
هی هی

رضا دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ب.ظ

نه ببخشید راستیتش دقیقا شروع نکردم هنو. قاطی کردم. مجموعه اول در جستجوی دلتوراس؟ جنگلهای سکوت اولین کتاب کل این مجموعست؟ آخه داستان یه طوری شروع میشه

بله اول مجموعه در جستجوی دلتوراست
به ترتیب که جلو بری داستان شکل میگیره و واقعا هم قشنگه

امید چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:23 ب.ظ

عالییی بود ایشالا هر چی از خدا می خوای بهت بده

متشکر
بقیه مجموعه دلتورا توی قسمت نویسنده هست
راستی کتابهای تایپ شده توی فایل کلی نیست

محمد پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ق.ظ

سلام.یه تشکر بسیار بسیار ویژه از مدیر محترم سایت دارم
و اینکه امیدوارم همیشه در زندگیت موفق باشی ک این کتاب ها رو به صورت رایگان و بسیار مرتب و یکجا برای دانلود گذاشتی. در کل فدایی داری به مولا. من حدود70%از رمان هاتو دان کردم!!!!!از جمله هری پاتر،ارباب حلقه ها و هابیت،دلتورا،نارنیا،روون،همه کتابای دارن شان،دریای زمین،گرگ و میش و.........
در تمام دنیا این وبلاگ تکه!!!!!!
فقط کاش سه گانه تالار وحشت آر ال استاین(بازی های ترس،از چه چیزی بیشتر میترسی، و کسی زنده نماند)رو هم اسکن یا تایپ میکردین عالی میشد

سلام
متشکر از نظرتون
درباره استاین سه تا کتاب حاضر کردم ازش که اولی امشب ارسال شد

nastaran جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ب.ظ

خیلی ممنون ...........من عاشق کتاب های امیلی رودا هستم یه سایت به اسم خودش پیدا کردم ولی باز نشد...............بازم ممنون کارتون عالیه.......

خواهش میکنم
خوشحالم راضی هستی

گل گندم چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:57 ب.ظ http://fantasy-book.blogfa.com

به به!
فقط تایپیه یا اسکن؟؟؟

سلام
دو جلد اول تایپ شده بقیه اسکن هست البته اگه بقیه هم تایپ شد نسخه تایپ شده رو اضافه میکنم

فاطمه جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ http://anna-f.blogfa.com

سلام بر شما
ممنون از کتابهای خوبتان...
هرچند زمان کافی نداریم برای مطالعه اما بسیار سپاس گزاریم...
این ادبی سخن گفتن را بسی دوست میداریم...
(هرچند هنوز نابلدیم و پدربزرگ فردوسی را به موج مکزیکی ساختن در قبر می اندازیم )
خدانگهدار شبتان شیک...

سلام سلاممممممم
خوبی از خودتون با این نظرات قلمبه
پدربزرگ فردوسی موج مکزیکی بره براش خوبه ورزشه دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد