کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

کویاسان ( دارن شان )

نویسنده:دارن شان
خلاصه کتاب :

کتاب راجع به دختری به نام کویاسان هست که در دهکده ای زندگی می کنه که در طرف دیگر آن قبرستانی وجود داره برخلاف کویاسان که به شدت از گورستان می ترسه,بچه های دیگه دهکده، هر روز لابه لای گورها و سنگ قبر ها بازی می کنند، ولی پیش از غروب خورشید به خانه هایشان بر می گردند. چون همه می دانند که اگر کسی شبانه به گورستان بره، زنده بر نمی گرده. اما یه شب خواهر کوچکترش به خاطر لجبازی با کویاسان به گورستان می ره ولی روح خواهرش توسط سایه های سیاه گورستان اسیر می شه و...

پشت جلد:
بچه های ده، هر روز لابه لای گورها و سنگ قبر ها بازی می کنند، ولی پیش از غروب خورشید به خانه هایشان بر می گردند.همه می دانند که اگر کسی شبانه به گورستان برود، زنده باز نمی گردد. اما کویاسان فقط یک شب فرصت دارد تا زندگی خواهرش را از ارواح و سایه های سیاه گورستان پس بگیرد.

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 10 + ارسال نظر
Darren shan سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:48 ق.ظ

Man hanooz ino nakhoondam

علی نظامی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ

خیلی عالیه وبلاگتون. من کل کتاب های دارن شانو از سایت شما دانلود کردم. جز مجموعه زامبی چون نظرات بقیه رو خوندم جلد هشت ب بعدش پولیه اگر اونم مجانی میذاشتید عالی میشد. در هر حال ممنون از شما و زحماتتون

ترجمه ادامه زامبی کار سایت افسانه هاست جلد 7.5 و 8 پولی ترجمه شده ادامش هم پولیه

مهدی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:55 ق.ظ

دارن شان هیچ وقت منو نا امید نکرد همیشه کتاباش عالیه

من هاگوراسانو دوست داشتم

AST جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.animated.blogsky.com

خیلی قشنگ بود!

این کتاب دارن شانو من هم دوست دارم

هستی شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

نه من اون کتاب هایی که گفتم رو قبلا خوندم .........الانکه مدرسه ها شروع شده کمتر وقت میکنم.....................تو مایه های اسپایدرویک......مجموعه افسانه .....روون

.
.
کویاسان رو هم خوندم قشنگ بود خیلی باحاله

خوب الان پس رفتی سر کتاب خوندن شدید
به به هنوز هیچی نشده پس کتابها از شدت خوندن تیکه پاره شدن
خوب من باز هم کتاب میذارم بالاخره بین این همه کتاب باز هم کتاب خوب پیدا میکنی
من هم از کویاسان خوشم اومد با بقیه کتابهای دارن شان فرق داره

نرجس جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ق.ظ http://ranginkamun.rozblog.com

این دارن شان عجب ذهن خلاقی داره که اینهمه کتاب نوشته
خو من چیکار کنم وقتیقراره چشام نابود شن؟

الان نشستی همه رو داری با تمام توان میخونی
خوب کمی هم استراحت کن

Dayana یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ http://sepidaremajnon.blogfa.com

سلام خیلی باحال بود ......
به منم بسر منتظر آپلود های جدیدتم.......

چشم
باز هم سر میزنم شما هم بسر

النا جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:11 ب.ظ

عاشق دارن شان و داستانش شدم...........
وبلاگ خوبی دارید
با تشکر&

متشکر باز هم سر بزن
سعی میکنم بیشتر کتاب بذارم

sabos جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

چه طوری میشه دانلود کرد

لینک اصلاح شد
حالا فکر کنم دانلود راحتتر باشه

خواب گو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.khabgoo.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد