کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

پرسی جکسون و خدایان یونان ( کل مجموعه + لینک کلی )

Percy Jackson & the Olympian

پرسی جکسون و خدایان یونان ( پرسی جکسون و المپی ها ) مجموعه ای فانتزی و ماجراجویانه نوشته ریک ریوردن است . داستان کتاب ها که همگی در ایالات متحده قرار دارند از افسانه های یونانی برگرفته شده اند . همچنین مجموعه از پنج کتاب اصلی با نام های : دزد آذرخش ، دریای هیولا ها ، نفرین تیتان ، نبرد هزارتو و آخرین المپی و همچنین سه کتاب فرعی با نام های : پرونده نیمه خدایان ( سه داستان کوتاه از پرسی جکسون و دوستانش ) ، نیمه خدایان و هیولاها و راهنمای پرسی جکسون ، تشکیل شده است . کتاب اول مجموعه دزد آذرخش در سال 2005 چاپ شد و کتاب های بعدی هم هرکدام با فاصله یک سال یعنی در سال های 2006 ، 2007 ، 2008 ، 2009 منتشر گردیدند . جلد های این مجموعه تا تاریخ 5 مارس 2010 به مدت 138 هفته در لیست پرفروش های نیویورک تایمز و بیش از این زمان در لیست پر فروش های پاشنگتن پست قرار گرفته است . هر کدام ازکتاب ها یک داستان مجزا دارند و کل مجموعه نیز یک داستان واحد را دنبال می کند.

 

 

دزد آذرخش

دانلوددستیار یک شبح

دریای هیولاها

دانلوددستیار یک شبح

طلسم تیتان

دانلوددستیار یک شبح

نبرد لابیرنت

دانلوددستیار یک شبح

آخرین المپی

دانلوددستیار یک شبح

لینک کل مجموعه در یک فایل فشرده

با حجم 17 مگ

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 9 + ارسال نظر
ملی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام
بدون سانسوره دیگه؟

parastou یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:36 ب.ظ

اخرین المپی قسمت اخرشه ینی دیگه قرار نیست فصل جدید داشته باشه؟؟

a یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ق.ظ

ایول ممنون

Yaseman جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ

مرسی واقعا..لطف کردید...
حالا میرم با خیال راحت میخونمش

خواهش میکنم
خوشحالم راضی هستی

Yaseman جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ق.ظ

سلام...
من به تازگی شروع به خوندن این کتاب کردم..
جلد اول رو با کلی مشقت تونستم دان کنم..
ولی اکثر لینک های موجود خرابه...
ممنون میشم اگه لطف کنید لینک های این پست رو ویرایش کنید.باز بهتون سر میزنم!

سلام
من الان لینکهارو عوض کردم متشکر خبر دادی
اولین کتابهایی که توی وبلاگ گذاشتم با لینک میانجی از زیپ فایل بود اما بعد لینکهارو بدون میانجی گذاشتم و لینکهای قبلی هم عوض شد اما ظاهرا بعضی کتابهارو یادم رفته الان لینکها درست شده

لیلی مشل کایرون فعلی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ب.ظ http://camphalf-bloods543.blogfa.com

سلام من یک کمپ دورگه زدم اگه دوست داری بیا
اگ نیای از دستت در رفته
با امکانات موجود تمام کابین ها و ...

سلام
سر زدم وبلاگت جالبه فکر نمیکردم پرسی جکسون همچین طرفدارهای سفت و سختی داشته باشه جالب بود

mmd جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام عزیز
آیا نسخه موبایل این مجموعه موجوده؟
منبع اصلی و مترجمش کیه؟

نسخه موبایلو تا حالا ندیدم اما اگه پیدا کردم قرار میدم
این مجموعه هم ترجمه چند جای مختلف بود الان به یاد ندارم اما یکی از فعالترین جاهایی که روی این سری از کتابها کار میکرد وبلاگ پرسی جکسون بود که با پایان ترجمه این مجموعه بسته شد و کارشو پایان داد

لی لی میشل جکسون جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

ام لینک اولین وبلاگت خرابه منظورم دزد ازرخشه مینویسه
Unable to connect to database

متشکر خبر دادین
الان نگاه کردم هم سایز عکسهارو کویک کردم تا راحتتر و سریعتر لود بشه هم لینکو تصحیح کردم
متشکر خبر دادین

Majid سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

دمت گرم داداش وبلاگ سبک و خوبی داری!
معرفیت خیلی کامل و جامع بود البته میتونستی قهرمانان المپ که دنباله ی این سریه رو هم معرفی کنی!

سلام دوست عزیز

فعلا این اولین سری کتابهای ریک ریوردن هستش به مرور دارم کتابهای مختلفو میذارم
خوشحالم خوشت اومد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد