کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

شوالیه روزهای سخت ( نایت ساید )

مجموعه نایت ساید جلد یازدهم شوالیه روزهای سخت

نویسنده : سیمون آر گرین

چیزی باستانی و دیرین و بسیار قدرتمند وارد نایت ساید شده است و نوید نبرد بزرگی می دهد. جان تیلور بار دیگر باید تصمیمات مهمی بگیرد و نایت ساید و جهان را از نیروهای شرور نجات دهد. همراهان همیشگی و همراهانی جدید در این امر او را یاری خواهند کرد. شما را به خواندن شوالیه روزهای سخت جلد یازدهم مجموعه خواندنی نایتساید دعوت می کنیم.

  

این کتاب توسط سایت زندگی خوب ترجمه شده و با قیمت 8000 تومان به فروش میرسه .

نسخه انگلیسی

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 4 + ارسال نظر
دانیال دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 05:16 ب.ظ

خدااااااااااا چرااا اقا من جلد یازده و دوازده کتاب رو میخوام هرکی که داره من میخرم جان من کمکم کنین اون دو جلد اخرو میخوام

مهتاب پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:24 ب.ظ

نایت ساید شهریه که اگه وجود داشت من اولین کسی بودم که برای وارد شدن بهش می جنگیدم ...:-\بده که وجود نداره

ارمان جمعه 15 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ

چراکسی ترجمش نمیکنه

این کتاب ترجمه شده اما برای فروش اینترنتیبه قیمت 8000 قابل خریده

فاطمه پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.anna-f.blogfa.com

چه بد...
چیزای غمگین برامون زیبا بنظر میرسن.
ظلم ها، غم ها، نداشتن ها و...
چه زیبا ازشون متن درست میکنیم
کاش خودشون هم زیبا بودن : (

زیبا نیستن و خوندنشون هم درد آوره

هیچکس تحمل غمها و درد ها و نفرتهارو نداره
وای که ببینی کسی ازت متنفر باشه اون هم وقتی خلافشو انتظار داشتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد