کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

همیشه یک ساحر

همیشه یک ساحر

خلاصه کتاب:

تامسین توی یه مدرسه شبانه روزی به دور از خانواده اش زندگی می کنه خانواده ای که همشون  جادوگرند, حتی پسر دایی و دختر دایی ها هم موهبت مخصوص به خود شون رو دارند  به استثنای تامسین و با اینکه مادربزرگش موقع تولدش این پیشگویی رو در موردش انجام داده که  اون یکی از نیرومندترینها خواهد بود  . اما با این همه تامسین هیچ موهبتی نداره پس خودش را مجزا از خانواده اش می دونه . تا اینکه پروفسوری جوان اونو با خواهر بسیار با استعدادش رووینا اشتباه می گیره و تامسین موافقت می کنه تا ارث خانوادگی این پروفسور  رو براش پیدا کنه غافل از اینکه …..

 

دانلود جلد اول همیشه یک ساحر


نظرات 7 + ارسال نظر
سودا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:59 ب.ظ

واقعا کتابش قشنگه من کلی گشتم تا تونستم جلد دومشو به زبان اصلی پیدا کنم واقعا آخرش اتفاقات قشنگی میوفته . عالیه پیشنهاد میکنم بخونیدش .

مریم دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام خسته نباشید.کتاب خیلی خوبی بود لطفا جلد دومش رو هم بزارید

سلام
جلد دوم ظاهرا ترجمه نشده من قبلا فقط نسخه انگلیسی جلد دومو دیدم

هما چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:52 ب.ظ

ببخشید من الان این کتاب رو دانلود کردم اید با چه برنامه ای اجراش کنم

سلام
الان لینک کتابو تصیح کردم
کتاب فشرده هست چون از کتابهایی هست که قبلا آپلود شده با یک نرم افزار مثل wenrar اکسترکت کنید بعد دیگه کتاب پی دی اف هست راحت قابل مطالعه هست
اگه باز مشکلی بود بگین

یکتا یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام ! خوبین ؟! اول از همه از کتابای باحالتون تشکر می کنم ! بعدشم اینکه من رمان همیشه یک ساحر رو خیلی وقته که خوندم و خیلی هم دوستش دارم
ولی متاسفانه جلد دوم این کتاب فقط تا چند فصل ترجمه شده و پیدا کردن اون چند تا فصل هم خیلی سخته !
میخواستم خواهش کنم اگر تونستین این فصل هارو و اگر هم تونستین ترجمه ی کل کتابو بگذارین ! ممنون !

سلام فکر کنم دیده بودم که همیشه یک ساحر در حال ترجمست اما چون ناقص بود نذاشتم
چون ترجمه یک کتاب گاهی ماهها طول میکشه گاهی هم سالها من هم اینجا کتابهای کاملو میذارم برای همین تا جایی که یادمه نذاشتم
باید ببینم وضع کتاب الان به کجا رسیده کامل بود حتما میذارم

رضا دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام
میشه جلد دومش(زبان اصلی) رو هم بزارین، اسمش هست always a witch...مرسی از کتابخونه قشنگتون

سلام
خیلی گشتم اما نتونستم جلد دوم این کتابو پیدا کنم
متشکر از نظرتون

هستی سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

آره جلد 2هم داره ولی.....

خیلی گشتم اما جلد دوم نه فارسی و نه انگلیسی پیدا نشد

هستی شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

سلام وای خییییلی قشنگه خونده بودم

متشکر
ظاهرا جلدهای دیگه هم داره اما ....
فعلا باید دربارش کمی تحقیق کنم ببینم چجوریاست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد