کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

شمشیر ارواح ( شمشیر ارواح )

شمشیر ارواح

شمشیر ارواح سومین جلد از سه گانه شمشیر ارواح

نویسنده: جان کریستوفر

من این کتاب رو مطالعه نکردم بنابراین فقط قسمت کوچیکی از یک قسمت کوتاه از مطلبی درباره این کتابو اینجا کپی کردم هر چند برای لو نرفتن کل داستان ترجیه دادم فقط بخش محدودی از کتابو بذارم.

پس از اینکه لوک توی مبارزه برادرش رو شکست داد و به شهریاری رسید،تا مدتی بسیار موفق بود.تا جایی که دو شهر همسایه رو هم تصرف میکنه و ملقب میشه به شهریار سه شهر و بین مردم هم محبوب میشه.ولی اعمالی رو انجام میده که نزد مردم سنت شکنی حساب میشه و فرهنگشون هنوز نمیتونه اونارو قبول کنه.

 

دانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:55 ب.ظ

جلد آخری رو که میخوندم پر از نفرت بودم( جمله ادبی تو حلقم) از دشمنان شخصیت اصلیه بدم می اومد ( بااینکه آدم بده خود کاراکتر اصلیه بود) و می خواستم که اونا رو بکشه.از آخر کتاب خوشم نیومد.

من هم زیاد خوشم نیومد از پایانش هم

الماس سیاه شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

زیبا مثل همیشه

متشکر

غزل پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ

لطفا جلد 4 کوه های سفید رو هم بذارید

چشم حتما
همین هفته سعی میکنم کل این سری رو هم بذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد