کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

پادشاهی آنسوی دروازه ( دیوید گمل )

پادشاهی آنسوی دروازه

الان میخوام کتاب پادشاهی آنسوی دروازه رو از دیوید گمل برای شما بذارم.

این داستان هم مثل بقیه داستانهای گمل داستانی حماسی است ؛ درباره چند زن و مرد با توانایی های فرا طبیعی و غیر عادی که در تلاش برای شکست دادن یک حاکم ظالم هستند ...

 

 

پادشاهی آنسوی دروازه


.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام دوست عزیز

من تازه با سایت شما آشنا شدم ولی متاسفانه بیشتر کلابهایی که من نخوندمشون رو از روی سایتتون حذف کردید.
می شه علتش رو بفرمایید؟


سلام
هیچ کتابی حذف نشده اگه لینکی مشکل داره بگین درست کنم

صدی پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:18 ب.ظ

من دارمش خیلی عالیه و جالب....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد