کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

عروس سم ( داستان کوتاه دارن شان )

bride of sam

نویسنده : دارن شان

ترجمه : مهدخت نقاش

داستان زیر را سم گرست در سن نه سالگی نوشته است . این متن با جوهر قرمز و خط خرچنگ قورباغه ای روی چند برگه ی A4 باطله ی پاره پاره نوشته شده است. این برگه ها به همراه چند داستان و شعر دیگر که مطالب مشابه دارند پیدا شده اند. ( توجه : شما باید داستان سفر به ترانسیلوانیا را قبل از خواندن این داستان بخوانید.)

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 1 + ارسال نظر
m.m.m چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام . من در حال ساخت یک نرم افزار اندروید از روی کتاب "من مارتین نیستم" درست میکنم و بزودی میخام در بازار بزارم . خواستم اجازه بگیرم ببینم شما اجازه ی این کارو به من یدید . البته اسم شما و وبلاگتون هم ثبت میشه . اگه نظر شما مثبت هست لطفا اسم خودتون رو هم بگید . راستی من قراره این نرم افزار رو پولی بزارم اما یه نسخه از اونو برای شما ایمیل میکنم . منتظر جوابم . ایشالا مثبت باشه ...

این داستان تایپش مال من نبوده
پس نیاز به اجازه از من هم نیست من خودم هم علاقه به کتاب گذاشتن دارم تا بقیه بخونن
درباره کتاب های تایپ شده میشه از سایتهایی که چنین گروه هایی دارن کمک گرفت
البته الان وبلاگهای در حال ترجمه یا تایپ کتابهای استاین زیاده که میتونین با اونها همکاری کنین
من فقط کتاب میذارم و کار تایپ و ترجمه انجام نمیدم و مشکلی هم با استفاده بقیه ندارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد