کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

زنده باد خون آشام ها ( داستان کوتاه دارن شان )

زنده باد خون آشام ها

نویسنده : دارن شان

ترجمه : آرتین

متن زیر مقاله ای است از استیو لئوپارد که اخیرا پیدا شده و متعلق به زمانی است که وی به مدرسه می رفت. متاسفانه تاریخی که مقاله در آن نوشته شده از بین رفته بنابراین ما بطور دقیق نمیتوانیم تعیین کنیم زمانی که وی این انشا را می نوشته چند ساله بوده و یا به کلاس چندم می رفته، اما فکر می کنیم در حدود یازده یا دوازده سال داشته است.

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
fti پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
خیییییلیییی ممنون که زحمت میکشین و داستانهای دارن شارن رو میذارین
همشون فوق العادن مخصوصا نبرد با شیاطین
لطفا رمان جدید خانم رولینگ که اسمش هری پاتر و فرزند نفرین شده هست رو هم بذارین
مرسی

Saghar.K سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام.من عاشق حماسه ی لارتن کرپسلی هستم!شخصیت لارتنو خیلی دوس دارم:-) !بیش تر از دارن شان تو کتاب!حتما بخونییدش!

سلام
متشکر سر زدین . چشم

AST جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.animated.blogsky.com

من عاشق نوشته های آقای شان هستم!به نظر تو بی نظیر نیست؟!

با روحیم هماهنگ نیست
اما کتابهاش پر هیجان و قوی هست فقط سیاهیش و افسرده بودنش برام جالب نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد